FANDOM

LEGO Ninjago 4/2015
LEGO Ninjago 4-15.jpg
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Ninjago 4/2015 jest czwartym numerem dwumiesięcznika LEGO Ninjago. Jego premiera nastąpiła 29 czerwca 2015 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw 891504 Zbrojownia.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się opisem dołączonej do magazynu zbrojowni oraz streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu Zane atakuje. Następnie magazyn przechodzi do łamigłówek. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Zane'em i jeden z Kaiem i Zugu. Kolejne dwie strony zawierają czwartą część Akt Ninjago zawierającą informacje o Senseiu Wu. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu są informacje o nowych zestawach, galeria fanów i dwa konkursy. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Ninjago” prezent: zbrojownia z wyposażeniem: 2 włócznie, 2 sztylety, tarcza i złota kosa bojowa!

Zane się odnalazł, ale... czy to dobra wiadomość dla pozostałych ninja? Przeczytaj najnowszy numer magazynu LEGO r Ninjago pełen konkursów i świetnej zabawy w stylu Spinjitzu.

W magazynie między innymi:
Zabawa – eksplozja energii,
Super konkurs – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO NINJAGO!
Komiks „Zane atakuje”,
Akademia Senseia Wu – ujawnij swoje moce i zostań mistrzem Spinjitzu,
Plakaty i mnóstwo innych atrakcji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki