FANDOM

LEGO Ninjago Komiks 1 Powrót Wężonów

Pierwszy tom

LEGO Ninjago Komiks jest dwumiesięcznikiem wydawanym w Polsce przez Media Service Zawada. Każdy tom ma wymiary 168x258mm.

Jest to polskie wydanie amerykańskich powieści graficznych wydawanych w Stanach Zjednoczonych przez wydawnictwo Papercutz. Polska wersja rozpoczyna się od trzeciego amerykańskiego tomu - Rise of the Serpentine, pomijając tym samym dwa pierwsze tomy - The Challenge of Samukai! i Mask of the Sensei.

Komiksy od pierwszego do dziewiątego są niekanoniczne z serialem, natomiast komiksy od dziesiątego do dwunastego stanowią uzupełnienie historii między Podniebnymi Piratami a Świętem Umarłych.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Media Service Zawada poszerza linię produktów opartych na ponadczasowej licencji LEGO! Długo oczekiwana premiera na rynku wydawniczym – LEGO NINJAGO KOMIKS.

Seria książek adresowana jest do chłopców w wieku 6-9 lat – fanów LEGO, a przede wszystkim serii Ninjago.

Dzięki książce, historii pełnej niepowtarzalnych przygód czterech młodych bohaterów ninja, czytelnicy będą mogli poznać starożytną sztukę walki Spinjitzu.

Tomy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule LEGO Ninjago Komiks

  • Oficjalny magazyn i komiks

    498 wiadomości
    • W numerze 8/2018 dostaniemy kamiennego wojownika z DotD.Super zaprawdę powiadam marzenia się spełniają w życiu bym nie przypuszczał ...
    • [https://www.youtube.com/watch?v=o2YqcOXcHcM&t=5m21s Do numeru 9/2017 zostanie dołączony Kai z ''Władców Czasu''...