FANDOM

Latający Dysk
70727 X-1 Ninja Charger Alt 7.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Ninja Droidy
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany

Latający Dysk to rodzaj niewielkiego pojazdu bojowego, posiadającego na podwoziu zamontowaną obrotową piłę tarczową. Latających Dysków używały Ninja Droidy do radzenia sobie z przeciwnikami, głównie podczas wykonywania Operacji: Arkturus.

Historia

Nie wiadomo, czy Latające Dyski zaprojektował Cyrus Borg, czy też sam Mroczny Władca w formie cyfrowego wirusa. Dwie maszyny te wykorzystano, by wyeliminować Kaia w jego Ninjaścigaczu X-1, ścigającego konwój z paliwem rakietowym zdobytym przez Ninjadroidy. Po kilku atakach na pojazd Ninja Ognia Latające Dyski zostały zniszczone przez odłamki, powstałe na skutek rozsadzenia skał na drodze przez Kaia.

Opis

Flying Disks in TV Episode.PNG

Nindroidy pilotujące Latające Dyski

Choć niewielkie, to Latające Dyski są niezwykle niebezpieczne. Ich główną broń stanowi zamontowane na spodzie, składane w pół obrotowe ostrze tarczowe. Latające Dyski poruszają się wyłącznie w powietrzu, ich napęd stanowią cztery nieduże silniki rakietowe zamontowane tuż za siedzeniem pilota.

Informacje o zestawie

Latający Dysk stanowi element zestawu 70727 Ninjaścigacz X-1, wydanego w drugiej połowie 2014 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki