FANDOM

Lloyd Garmadon
Lloyd Skybound CGI.png
Zielony Ninja
Żywioł Energia
Smok Ultra Smok
Złoty Smok (dawniej)
Smok Energii
Broń Miecze
Miecz Świątyni
Status Żywy
Lokalizacja Kraina Ninjago

Lloyd Montgomery Garmadon jest przeznaczonym Zielonym Ninja, jak również synem Garmadona i Misako, bratankiem Wu i wnukiem Pierwszego Mistrza Spinjitzu.

Biografia

Wczesne życie

Lloyd jest synem Garmadona i Misako. Jego matka wysłała go do Mrocznej Uczelni dla Złych Chłopców. Swojego pierwszego dnia w szkole, wszyscy się z niego śmiali, a Brad wpuścił mu do łóżka mrówki. Po wszystkim, Brad wziął go pod swoje skrzydła i nauczył, jak może się zemścić.

Pewnego dnia, Lloyd otrzymał paczkę od swojej babci. Finn wziął ją i zamienił w robaki. Tego dnia Lloyd został wyrzucony ze szkoły, ze względu na swój brak ambicji, by stać się złoczyńcą.

Lloyd Garmadon Poster.PNG

Lloyd Garmadon

Atak węży

Lloyd pojawił się w Wiosce Jamanakai, rzucając sztucznymi wężami i domagając się słodyczy. Kiedy Ninja przybyli na miejsce, Lloyd zagroził, iż uwolni Wężonów. Ninja jednak zawiesili go na słupie. Ostatecznie, Lloyd uciekł i poprzysiągł zemstę na Ninja. Przemierzając Mroźne Pustkowie trafił na dziwny grobowiec. Otworzył go i wszedł do środka. Tam spotkał Slithrę, który próbował go zahipnotyzować. Jednakże, Lloyd odsunął się i generał zobaczył własne odbicie, hipnotyzując samego siebie. Slithraa uznał Lloyda za swojego przywódcę, który ruszył wraz z Hipnokobrami do Wioski Jamanakai, by się zemścić. Dzięki pomocy Wężonów, Lloyd szybko podporządkował sobie wioskę i ukradł wszystkie słodycze dla siebie. Kiedy Ninja wrócili, Lloyd obserwował ich walkę z Hipnokobrami do momentu przejęcia przez nich berła Slithry, który nakazał odwrót. Lloyd nadal sprawował władzę nad Wężonami. Podczas pojedynku Skales'a i generała Hipnokobr Slithry, Lloyd ukradł Wężom mapę i uwolnił resztę plemion wraz z Pythorem. Lloyd po przejściu na dobrą stronę trenował wraz z Ninja, by stać się przeznaczonym Zielonym Ninja.

Ostateczna Bitwa

W odcinku "Dziecinada" dorasta i staje się starszy, prawdopodnie jest młodym dorosłym. Lloyd wraz z Ninja, Senseiem Wu, Nyą, Misako i Dr.Julienem udaje się w podróż na Mroczną Wyspę. Tam też odbywa się Ostateczna Bitwa. Mroczny władca wraz z Kamienną Armią ucieka do Ninjago. Gdy wojownicy docierają do swojego miasta, Zielony Ninja pokonuje Mrocznego Władcę, a z ojca Lloyda znika całe zło.

Reaktywacja

Lloyd przybywa do Nowego Miasta Ninjago, by pokonać roboty Cyfrowego Władcy. Jednak jego moc tylko dodaje im sił. Po zniszczeniu elektrowni przez resztę Ninja Lloyd wraz z Garmadonem ucieka w góry, gdzie uczy się kontrolować swą Kreację. Niestety Pythor wraz z Cyfrowym Władcą porywa Złotego Ninja, by potem Cyfrowy Władca mógł się odrodzić.

Turniej Żywiołów

Lloyd wraz ze swoimi przyjaciółmi i Garmadonem pojawia się na wyspie Chena. W trakcie turnieju stacza pojedynek z Mistrzem Chenem, który przegrał. Później wraz Ninja wraca do Ninjago, by pokonać armię Anakondowców Chena. Wypowiada zaklęcie przeklinające Garmadona, a potem jest świadkiem wysłania jego ojca i armii Anakondowców Chena do Przeklętej Krainy.

Opętanie

Lloyd zostaje opętany przez Mistrza Wiatru, ducha zwanego Morro. Jednak pod koniec sezonu wraca do swojej normalnej formy.

Zdolności i cechy

Nadpobudliwy, niebezpieczny, natchniony. Lloyd, gdy był młody, pragnął sprostać oczekiwaniom ojca - zostać superzłoczyńcą i mrocznym władcą. Gdy okazało się, że jest wybrańcem, przeszedł na stronę ninja.

Jako wnuk Pierwszego Mistrza Spinjitzu, Lloyd posiada wrodzoną kontrolę nad czterema żywiołami: Ziemią, Błyskawicami, Ogniem i Lodem, z których nauczył się korzystać podczas treningu z Ninja. Wtedy odkrył w sobie również zdolność tworzenia Energii i poznał Spinjitzu. Kiedy czterej Ninja podzielili się z nim swoimi mocami w Świątyni Światła, Lloyd mógł wzywać Złotego Smoka. Podczas walki z Mrocznym Władcą osiągnął pełnię swoich możliwości, dzięki czemu był w stanie lewitować, a jego moc Kreacji zwiększyła się. Wkrótce większość jego Złotej Mocy została wyssana przez Władcę, a pozostałą część Lloyd przekazał czterem Ninja. Wtedy jego moc znacznie się zmniejszyła. Od tej pory zamiast Złotego Smoka może wzywać Smoka Energii.

Bronie

Lloyd zazwyczaj nie używa broni, jednak podczas konfliktu z Roninem korzystał z dwóch złotych katan.

Jego ulubionymi broniami są Błyskawiczny Sztylet, Kostur Oślepienia oraz Włócznia Wężowych Języków.

We śnie Zane'a używał Nunczako Błyskawic.

Cytaty

"Ustąpisz. Ach, tak. Aaahahahaha!!! Chwila, czy to cukierek?"
— Lloyd Garmadon, Słownik Kart

Informacje o minifigurce

Zobacz też artykuł Lloyd Garmadon na Legopedii.

Lloyd Garmadon w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 9443 Chrzęstokopter, 9457 Niszcząca kula Ogniokła i 9552 Lloyd Garmadon.

Lloyd ZX w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 9450 Epicka walka smoków i 9574 Lloyd ZX.

Kimono Lloyd w formie minifigurki pojawił się w książce LEGO Ninjago: Character Encyclopedia.

Złoty Ninja Lloyd w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70503 Złoty smok i 70505 Świątynia światła.

Techno Lloyd w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70722 Atak OverBorga i 70725 Smok nindroid.

Lloyd w zbroi Kamiennej Armii w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70728 Bitwa o Ninjago.

Turniejowy Lloyd w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70755 Ścigacz.

Dżunglowy Lloyd w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70749 Wężowe wrota.

Głębostonitowy Lloyd w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70738 Ostatni lot Perły Przeznaczenia i 70751 Świątynia Airjitzu.

Lloyd opętany przez Morro w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70736 Atak smoka Moro i 70732 Miasto Stiix.

Lloyd w stroju mistrza Airjitzu w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70601 Podniebny Rekin i 70605 Twierdza Nieszczęścia.

Pojawienia

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Lloyd Garmadon

  • Czy Lloyd osiągnął pełnie możliwości?

    3 wiadomości
    • Złoty Ninja był pełnią możliwości Lloyda. Potwierdza to [http://www.lego.com/pl-pl/ninjago/explore/ninjagopedia/chapter4 oficjalna strona Ninjago].
    • dzięki
  • Nazwisko

    4 wiadomości
    • FankaNinjago napisał(a):Misako chyba też ma na nazwisko Garmadon o ile się nie mylę, więc to jest raczej jego nazwisko skoro cała trójka...
    • To nie tak. Garmadon to imię, Wu to imię, Misako to imię. Ich nazwisko nie jest znane. A Lloyd ma na nazwisko Garmadon, gdyż...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki