FANDOM

Alternatywne Lokalizacje

Oprócz głównej rzeczywistości, istnieje również nieskończenie wiele innych rzeczywistości w fabule Ninjago, każda posiadająca w sobie swój własny wszechświat i lokalizacje. Ta strona zawiera spis znanych alternatywnych rzeczywistości, oznaczonych jako Alternatywne Lokalizacje.

Równoległe wymiary

Wszechświat Ninjago składa się z 16 równoległych do siebie wymiarów. Istnieją różne sposoby przechodzenia z jednego wymiaru do drugiego, m. in. Herbata Podróżnika i Kryształ Krainy.

Chima

Magiczna kraina zamieszkana przez antropomorficzne zwierzęta.

Królestwo Chmur

Wymiar, w którym najwyższą wartością jest wiedza. Jej mieszkańcy zapisują losy świata i jej mieszkańców. Był tutaj ukryty Miecz Świątyni.

Podziemia

Świat zmarłych i ojczyzna Armii Szkieletów.

Przeklęta Kraina

Wymiar zamieszkany przez przeklęte duchy, a także miejsce wygnania. Znajdował się wewnątrz Znakomitości i został zniszczony razem z nią.

Sekretny Wymiar

Tajemnicza, zamieszkana przez Błotniste Potwory i Skragulce kraina zdominowana przez Mroczną Magię.

Dżinjago

Zniszczony wymiar zamieszkiwany przez dżiny, magiczne istoty mające moc spełniania życzeń.

Inne

Cyberświat

Cyfrowy świat stworzony przez Cyrusa Borga.

Królestwo Węży

Alternatywny wymiar, w którym drużyna Ninja nigdy nie została utworzona. Tutaj Wężonowie przejęli władzę nad Krainą Ninjago i zniewolili Armię Szkieletów.

Wymiar Mrocznego Władcy

Świat, w którym przebywał Mroczny Władca, aż do momentu swojej ucieczki po zachwianiu równowagi w Krainie Ninjago przez Lorda Garmadona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki