FANDOM

Jest wiele Innych Lokalizacji w głównej rzeczywistości fabuły Ninjago, które mają mniejsze znaczenie w porównaniu do reszty. Może to odnosić się do miejsc, które zostały krótko odwiedzone lub wspomniane, lub miejsc, w których miały miejsce znaczące wydarzenia, ale jest niewiele informacji na ich temat.

Akademia Pieśni i Tańca

Szkoła artystyczna Marty'ego Oppenheimera. Cole uczęszczał do niej przez dwa dni.

Dżungla

Rozległy zalesiony obszar w Krainie Ninjago i miejsce ukrycia drugiego fragmentu Wężonowego Głazu. Moc kamienia objęła jedną część dżungli, a druga szukała pomocy. W tym celu pomogła Jayowi w pokonaniu dwóch Wężowampirów i zdobyciu części głazu.

Comic Fangtom Statue

Posąg Fangtoma

Kraina Ognia i Lodu

Miejsce daleko na południu Krainy Ninjago. Znajduje się tutaj jaskinia z wielkim posągiem Fangtoma, w którym ukryto pierwszy fragment Wężonowego Głazu. Kai przybył tu, by go odnaleźć, czego dokonał po krótkiej walce z Fangdamem.

Metalonia

Kraina rozciągająca się na północ od Ninjago, z której pochodzi Karlof. Język, którym posługują się mieszkańcy tej krainy różni się od języka używanego w Krainie Ninjago.

Miasto Gusa i państwa Abel

Jedno z miast w Krainie Ninjago. Zostało zaatakowane przez Hipnokobry, które zahipnotyzowały mieszkańców i wykorzystywały ich do pracy przy produkcji swoich pojazdów. Czterem Ninja udało się oswobodzić mieszkańców i przegnać Wężonów.

Znane jest kilka miejsc w tym mieście:

  • Kuźnia
  • Magazyn na południu miasta
  • Ratusz
  • Sklep muzyczny pana Abela
  • Tunele pod miastem
  • Warsztat mechanika i Gusa

Południowa wyspa

Wyspa znana z ciepłych bryz i dużego nasłonecznienia. Kiedy zadomowiły się tam Lodowe Mrówki, natura zbuntowała się przeciwko ich obecności i zmieniła klimat na wyspie. Zamarzła ona całkowicie, a lód palił jak ogień. Wkrótce na wyspę przybył Wu, który po odkryciu mrówek nakłonił je do powrotu na ich ojczystą Północ. Kiedy mrówki odeszły, wyspa odzyskała swój normalny klimat.

Północ

Mroźny region Krainy Ninjago zamieszkiwany przez Lodowe Mrówki. Znajduje się tu wioska, w pobliżu której obudził się Zane i w której pracował do momentu spotkania Wu.

Ruiny miasta

Niegdyś wielkie miasto, jedno z najwspanialszych w Ninjago. Chroniły je wysokie mury i dzielni strażnicy. Inwazja Szkieletów spowodowała jednak olbrzymie zniszczenia, a jego mieszkańcy zbiegli do jakiegoś bezpieczniejszego miejsca. Pod tutejszą bramą w kształcie łuku został również ukryty czwarty fragment Wężonowego Głazu, po który przyjechał Cole. Został jednak złapany przez Wężowampiry i zabrany do ich grobowca.

Ummm

Miejsce pochodzenia Boba.

Wioska Sama i Jina

Niewielka wioska w Krainie Ninjago. Składa się z kilku domów i paru stodół otoczonych rozległymi polami. Jej mieszkańcy nie żyli w luksusach, nie mieli wielkich gospodarstw, ale kochali swoją ziemię. Pewnego dnia pojawiła się tam grupa Jadozębów i spryskała farmerów swoim halucynogennym jadem. Niedługo później przybyli tam Jay, Kai i Zane, poinformowani przez Senseia Wu o obecności Jadozębów w wiosce. Trzem Ninja udało się pokonać Wężonów używając ich własnego jadu.

Wybrzeże Duchów

Miejsce na wschodzie Ninjago, gdzie dojrzewające smoki przechodzą transformacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki