FANDOM

Megabroń
Mega Weapon.PNG
Broń
Użytkownik(cy) Lord Garmadon
Funkcje Kreacja
Status Zniszczona

Megabroń była połączeniem czterech Złotych Broni Spinjitzu.

Historia

Kiedy Lord Garmadon zdobył cztery Złote Bronie Spinjitzu, zabrał je do Złotych Szczytów, gdzie połączyły się one w jedną Megabroń.

Jakiś czas później Wężonowie zapytali Garmadona o moc Megabroni, jednak on nie potrafił im odpowiedzieć. Wtedy w pobliżu Czarnego Okrętu pojawił się Ultra Smok. Garmadon próbował użyć Megabroni, by go zniszczyć, jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Po tym niepowodzeniu wrócił do swojej kabiny, gdzie przypadkowo odnalazł dziennik pokładowy kapitana Soto. Gdy stwierdził, że piraci byliby lepszą załogą, Megabroń zareagowała i przywróciła ich do życia. Gdy Garmadon ujrzał ich kłócących się z Wężonami na pokładzie statku, zrozumiał, że Megabroń nie może nic zniszczyć, a jedynie stworzyć.

Znając ograniczenia Megabroni, Garmadon urządził burzę mózgów, by wymyślić sposób na pokonanie Ninja. Po kilku złych pomysłach, Garmadon użył broni do stworzenia Złych Ninja.

Podczas Wyścigu Wojowników, Garmadon nie chciał używać Megabroni, ponieważ mógłby to zrobić tylko raz. Jednakże, pod koniec trasy, Garmadon stworzył za jej pomocą wielką przepaść, by uniemożliwić Ninja wygranie wyścigu.

Garmadon przybył do Muzeum Historii, by wskrzesić Grundala, który miał zapolować na Ninja. Młodzi wojownicy próbowali do tego nie dopuścić, jednak pod wpływem mocy Megabroni sami zamienili się w dzieci.

Gdy Ninja przybyli do Zaginionego Miasta Ouroboros, Garmadon chciał użyć przeciwko nim Megabroni, jednak została ona zamrożona przez Lloyda. Później Garmadon użył broni, by cofnąć się w czasie i sprawić, by drużyna Ninja nigdy nie powstała, a Lloyd nigdy nie został Zielonym Ninja. Podczas tej podróży, Ninja wykorzystali Złote Bronie Spinjitzu przeciwko Megabroni, która połączyła się z nimi, wystrzeliła w kosmos i trafiła na kometę. Wkrótce Ninja Droidy zabrały pozostałości broni do Wieży Borg Industries, gdzie zostały przetopione w Złotą Zbroję Mrocznego Władcy.

Funkcjonalność

Megabroń nosiła symbole czterech żywiołów: Ziemi, Błyskawic, Ognia i Lodu. Posiadała moc Kreacji i dawała możliwość tworzenia, odmładzania, a nawet przywracania zmarłych do życia. Jednakże każde użycie Megabroni kosztowało Garmadona mnóstwo energii, więc mógł użyć jej tylko raz dziennie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki