FANDOM

Misako
Misako
Archeolog
Moce Spinjitzu
Status Żywa
Lokalizacja Głęboka Mądrość

Misako jest żoną Garmadona i matką Lloyda.

Biografia

W pewnym momencie, Misako spotkała Garmadona i poślubiła go. Mieli jednego syna, Lloyda, który został wysłany do Mrocznej Uczelni dla Niegrzecznych Chłopców jako mały chłopiec. Misako nauczyła się Spinjitzu od Wu i Garmadona, jeszcze zanim zła transformacja Garmadona dobiegła końca.

Po transformacji Garmadona, Misako wiedziała, że Lloydowi jest przeznaczona walka ze swoim ojcem podczas ostatecznej bitwy. Misako poświęciła się badaniu Zielonego Ninja i ostatecznej bitwy w Muzeum Historii, gdzie pracowała jako archeolog.

Była przy pokonaniu Garmadona przez Lloyda i obudzeniu Znakomitości oraz pokonaniu jej przez Nya'ę.Podczas uwolnienia Nadakhana została złapana przez Policję i uwięziona w Lampie Thyrannu.

Zdolności i cechy

Misako Spinjitzu

Spinjitzu Misako

Wie bardzo dużo o historii Krainy Ninjago, zna legendy z dawnych czasów i potrafi odczytać antyczne zwoje. Zna się na sztukach walki, a jej mężne serce każe jej niezmordowanie dążyć do celów, które uważa za słuszne. Zrobi wszystko, aby uchronić swoich bliskich przed niebezpieczeństwem. Misako zna Spinjitzu i jest w stanie się bronić, kiedy potrzebuje.

Ifnormacje o minifigurce

Misako w formie minifigurki pojawiła się w zestawie 70751 Świątynia Airjitzu.

Pojawienia

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Misako

Więcej z Fandomu

Losowa wiki