FANDOM

Mroczna Materia
Dark Matter
Obiekt
Użytkownik(cy) Mroczny Władca
Lord Garmadon
Kamienna Armia
Lokalizacja(e) Wyspa Ciemności
Funkcja(e) Korumpowanie

Mroczna Materia jest substancją występującą na Wyspie Ciemności.

Historia

Wkrótce po przejęciu kontroli nad Kamienną Armią, Lord Garmadon rozpoczął wydobywanie Mrocznej Materii i użył jej w celu budowy broni ostatecznej. Garmadon wykorzystał ją również, by skorumpować porwaną Nyę. Później wystrzelił pociski wypełnione Mroczną Materią w stronę Ignacii i Wioski Jamanakai, zmieniając ich mieszkańców na swoje podobieństwo. Zachwiało to równowagę między dobrem a złem, dzięki czemu Mroczny Władca mógł przejąć kontrolę nad ciałem Garmadona i rozpocząć metamorfozę. Podczas ataku na Miasto Ninjago Władca użył Mrocznej Materii, by skorumpować większość jego mieszkańców. Lloyd oczyścił Krainę Ninjago z Mrocznej Materii, kiedy pokonał Władcę.

Właściwości

Dark Matter Effect

Ludzie pod wpływem Mrocznej Materii

Mroczna Materia to skoncentrowane zło, a jej jedna kropla wystarczy, by ludzkie serce stało się czarne jak noc. W szczególnych przypadkach oprócz korumpowania ofiary, daje jej specjalne zdolności - Nya pod jej wpływem znała Spinjitzu i potrafiła zatrzymywać przeciwników w powietrzu. W stanie surowym przypomina fioletowe błoto, ale po oczyszczeniu staje się czarna.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki