FANDOM

Myśliwiec Ninja
70721 Kai Fighter Alt 4.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Kai
Cyfrowy Władca (dawniej)
Funkcja(e) Transport, walka
Status Zniszczony

Myśliwiec Ninja jest pojazdem, jakim dysponował Kai podczas walki z Cyfrowym Władcą. Poza tym, jest to też jeden z pojazdów, jakie stworzyła firma Borg Industries.

Historia

Pierwsze egzemplarze myśliwców zostały zaprojektowane i stworzone przez Borg Industries, prawdopodobnie, by bronić Nowe Miasto Ninjago. Jednak kiedy do systemów komputerowych przeniknął Mroczny Władca pod postacią cyfrowego wirusa, przejął on kontrolę nad urządzeniami w metropolii, w tym nad samolotami.

Kai Fighter in TV Episode 1.PNG

Kai pilotujący Myśliwiec Ninja

Po około kilku tygodniach w mieście zjawili się czterej Ninja. Cyfrowy Władca wysłał kilka myśliwców, aby zniszczyć przybyszy, lecz jeden został zhakowany przez Kaia za pomocą Technoostrza. Ten myśliwiec stał się osobistym pojazdem czerwonego Ninja, który po odsłuchaniu wiadomości od Cyrusa Borga, ruszył do boju przeciwko maszynom, będącym pod władaniem wirusa. Ninja musieli jednak wycofać się z miasta, ponieważ okazało się, że Władca może zasilić swoich podwładnych złotą energią Złotego Ninja. Kai poleciał swoim Myśliwcem Ninja do lasu w okolice klasztoru Senseia Garmadona. Tam przykrył go krzewami i gałęźmi, aby wróg go nie znalazł. Niedługo po tym Kai zasiadł ponownie za sterami maszyny, próbując uciec przed przeważającymi siłami Ninja Droidów. Myśliwiec Ninja został jednak zestrzelony przez pociski Destruktora.

Podczas bitwy w Cyberświecie Kai próbował przywołać Myśliwiec Ninja za pomocą swojej wyobraźni. Ninja nie mógł jednak się skupić, co poskutkowało tym, że pojazd pojawił się tylko na chwilę, po czym znikł. Podczas tej samej potyczki Cyfrowy Władca wysłał do walki z Ninja kilka cyfrowych myśliwców. Zostały one zniszczone podczas starcia.

Po powrocie z Komety, Kai zasiadł za sterami swojego Myśliwca Ninja i poleciał nim w kierunku Nowego Miasta Ninjago, by pokonać Mrocznego Władcę pod postacią Złotego Władcy. Samolot został jednak zestrzelony przez terroryzującego metropolię Władcę, a Kai wypadł z niego tuż przed uderzeniem o ziemię.

Opis

Kai Fighter Before Hacking in TV Episode.PNG

Zwykły myśliwiec

Myśliwiec Ninja to niezwykle szybki i zwroty pojazd bojowy. Wyposażony jest w silniki, nadające mu dużą prędkość lotu, oraz rozsuwane skrzydła. Główną bronią, który dysponuje ten niezwykły , czerwono-złoty samolot są wystrzeliwane pociski rakietowe ze złotymi głowicami.

Myśliwce Borg Industries

Są to zwykłe, nieprzemienione myśliwce stworzone przez Borg Industries. Posiadają podobne zdolności i broń, co Myśliwiec Ninja. Sporo tych pojazdów przejął Cyfrowy Władca, a część zniszczonych podczas walki z Ninja maszyn trafiła na złomowisko.

Informacje o zestawie

Myśliwiec Ninja pojawił się w zestawie 70721 Pojazd bojowy Kaia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki