FANDOM

Myśliwski Poduszkowiec
70720 Hover Hunter Alt 3.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Ninja Droidy
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany

Myśliwski Poduszkowiec jest jednym z podstawowych, mniejszych typów pojazdów bojowych, jakimi posługiwały się Ninja Droidy. Pozwala poruszać się zarówno po lądzie, jak i w powietrzu.

Historia

Nie wiadomo, czy Myśliwski Poduszkowiec został opracowany przez Borg Industries, czy przez samego Mrocznego Władcę, gdy znajdował się jeszcze pod postacią komputerowego wirusa. Pewnym jednak jest, że armia Nindroidów nie raz wykorzystała ten pojazd podczas podboju Krainy Ninjago. Znane są dokładnie trzy przypadki wykorzystania tych śmiercionośnych maszyn: pierwszy miał miejsce w pościgu za pojazdami Ninja w okolicach klasztoru Garmadona; za drugim razem w pojazdy te zostały wyposażone Ninja Droidy strzegące bramy w wąwozie, natomiast po raz trzeci Myśliwskiego Poduszkowca użył Tech Wu do przedarcia się przez Labirynt Hiroshiego w poszukiwaniu Lloyda Garmadona i jego ojca.

Opis

Hover Hunter in TV Episode.PNG

Myśliwskie Poduszkowce w: LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu

Myśliwski Poduszkowiec to pojazd radzący sobie niemal w każdym terenie: porusza się zarówno po suchym lądzie, jak i w powietrzu. Jeżeli natrafi na przeszkodę, której poruszając się po ziemi nie sposób ominąć, zawsze może wzbić się w powietrze i nad nią przelecieć! Niewiele jednak rzeczy może stanąć na drodze temu przerażającemu wehikułowi - na przedzie posiada zamontowaną piłę tarczową, obracającą się z ogromną prędkością - jest ona tak skuteczna w działaniu, że bez przeszkód potrafi przeciąć nawet grube pnie starych drzew Labiryntu Hiroshiego i w ten sposób utorować drogę kierującemu. Siedzisko pilota wyposażone jest w komputerowy panel umożliwiający sterowanie wehikułem oraz kolczaste pasy bezpieczeństwa chroniące jeźdźca przed atakiem. Na wyposażeniu tej maszyny znajduje się także para wystrzeliwanych rakiet.

Informacje o zestawie

Myśliwski Poduszkowiec ukazał się w małym zestawie o takiej samej nazwie na początku roku 2014 - 70720 Myśliwski poduszkowiec.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki