FANDOM

Ninja Czasu
Comic Time Ninja
Złoczyńca
Moce Przewidywanie, co wydarzy się za sekundę
Status Żywy

Ninja Czasu był jednym z więźniów w Wieży Łez.

Biografia

Dawno temu bezimienny złodziej ośmielił się wystawić na działanie Krateru Chrono z nadzieją, że uczyni go to nieśmiertelnym. Choć jego życzenie się nie spełniło, od tego czasu postrzega rzeczywistość sekundę wcześniej niż reszta świata.

Pewnego dnia zmierzył się z Wu, któremu ledwo udało się doprowadzić pojedynek do martwego punktu. Po porażce, Ninja Czasu został zamknięty w Wieży Łez.

Jakiś czas później Lord Garmadon zniszczył Wieżę Łez, uwalniając wszystkich więźniów i nasyłając ich na Wu. Ninja Czasu był drugim, który przypuścił na niego atak. Gdy dowiedział się, gdzie znajduję się jego przeciwnik, przybył na Pustynię Cienia. Po krótkim pojedynku zrozumiał, iż Wu zastawił na niego pułapkę, jednak sekunda nie wystarczyła, by przed nią uciec. Gdy Sensei wylatywał z pułapki, Ninja Czasu ostrzegł go przed kolejnym przeciwnikiem.

Zdolności i cechy

W wyniku działania Krateru Chrono, Ninja Czasu postrzega rzeczywistość sekundę wcześniej niż reszta świata. Wie, co ktoś powie, zanim otworzy usta. Potrafi również przewidzieć ciosy przeciwnika.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki