FANDOM

Niszczyciel
70745 Anacondrai Crusher Alt 5
Pojazd
Użytkownik(cy) Kultyści
Funkcja(e) Transport, walka
Status Zniszczony

Niszczyciel był jedną z machin jaką posługiwali się Kultyści.

Historia

Kilka Niszczycieli zostało użytych podczas pościgu za Darethem w Ekspresowej Perełce. Jeden z nich został użyty krótko po skończeniu Turnieju Żywiołów i odzyskaniu mocy żywiołów przez jego uczestników przez Kai'a podczas poszukiwań Skylor. Kilka Niszczycieli użyto podczas ataku na Wioskę Jamanakai. Wiele tych machin wzięło udział w bitwie w Wąwozie Wielkich. Wszystkie jednak zostały zniszczone przez działka z Perły Przeznaczenia.

Niedługo przed odebraniem Ninja wspomnień przez Ronina, Kai wspomina, że sprowokował kiedyś podczas pobytu na Wyspie Chena kierowcę jednego z Niszczycieli, który wykorzystał swoją machinę by gonić uczniów Wu aż do stromego urwiska, z którego zeskoczyli.

Opis

Niszczyciel był małych rozmiarów pojazdem bojowym. Służył on głównie do walki i transportu. Główną bronią tego pojazdu są sześć ostrz wystające z "ramion" pojazdu, po trzy na bok (tworzyły kształt trójkąta). Ostre ostrza potrafią przeciąć nie jeden materiał. Dodatkową bronią jest ruszający się ogon, którym można zmieść przeciwników po bokach. Dodatkowo z maski można wystrzelić dwie rakiety. Niszczyciele były zrobione na podstawie Anakondowców. Pojazd posiada jedynie dwa duże koła, które umieszczone są w tylnej części pojazdu.

Informacje o zestawie

Niszczyciel pojawił się w niedużym zestawie wydanym w pierwszej połowie 2015 roku - 70745 Niszczyciel Anacondrai.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki