FANDOM

Kimono Ninja.jpg

Nowe miasto Ninjago... I nowy przeciwnik! jest krótkim artykułem zapowiadającym 2014 rok. Ukazał się w internetowych informacjach klubowych Magazynu LEGO Club w grudniu 2013 roku.

Nowe miasto Ninjago... I nowy przeciwnik!

Co ostatnio porabiał Twój ulubiony ninja!? Zobacz to krótkie podsumowanie, aby przygotować się do najnowszej przygody Ninjago!

Minęło dużo czasu od chwili, gdy Mroczny Władca został pokonany przez Lloyda — Złotego Ninja. Gdy Lloyd jeździ po Ninjago, świętując swoje zwycięstwo, czterej pierwsi ninja — Kai, Cole, Jay i Zane — zostają nauczycielami w akademii dla młodzieży, którą prowadzi sensei Wu. Oprócz nudzenia się przez cały dzień podczas zajęć Kai i pozostali ninja marzą o dniach, kiedy walczyli z siłami zła, ale w nowym i technologicznie zaawansowanym Ninjago ninja nie są już potrzebni.

Wkrótce to się zmieni… nad nowym miastem Ninjago zbierają się czarne chmury. Słynny wynalazca Cyrus Borg zaczyna się dziwnie zachowywać, a czworo naszych bohaterów zyskuje nowe bronie i sprzęt oraz nowego podstępnego przeciwnika, z którym musi walczyć!

Ramię w ramię z siostrą Kaia — Nyą — ninja ponownie łączą siły, aby chronić mieszkańców Ninjago! Lloyd wraca silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, a zły Lord Garmadon to teraz pokojowo nastawiony Sensei Garmadon! Dołącz do przygody, aby zobaczyć nowych przyjaciół i ulubionych bohaterów w świecie Ninjago ponownie uwikłanym w walkę dobra ze złem!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki