Fandom

Wiki Lego Ninjago

Nowi Mistrzowie Spinjitzu

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Nowi Mistrzowie Spinjitzu
Nowi Mistrzowie Spinjitzu.png
Odcinek
Poprzedni
Lot smoka
Następny
Władca Krainy Cieni

Nowi Mistrzowie Spinjitzu jest siódmym odcinkiem serialu LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu.

Streszczenie

Kruncha i Nuckal kręcąc się na diabelskim kole rozmawiają. W czasie rozmowy krytykują Ninja i wpadają na pomysł, aby ukraść im Złote Bronie i posiąść moce żywiołów. Jadąc przez Podziemia trafiają do portalu, którego drugi koniec prowadzi do Klasztoru Spinjitzu. Tam okradają śpiących Ninja ze Złotych Broni. Na placu głównym Nuckal zaczyna wymachiwać Nunczakiem Błyskawic i tworzy niebieskie Spinjitzu. Nieświadomie uruchamia tor przeszkód, spycha Krunchę na jedną z przeszkód, która rozczepia Szkieleta. Dopiero ponowne przejście Nuckala składa Krunchę, który trafia do wnętrza Spinjitzu i uderza Nuckala. Wybity Szkielet przestaje się kręcić. Leżąc, generał Szkieletów Ziemi chwyta Miecz Ognia i tworzy czerwone Spinjitzu. Teraz to Nuckal wpada do Spinjitzu. Kruncha się o wszystko obija, a generał Szkieletów Błyskawic wpada na kręcącą się kulę. Ostatecznie Krucha przestaje się kręcić i łapie Nuckala z gardło. Stoją jednak w bezruchu, gdyż obudził się Kai. Wyłącza on tor przeszkód i krzyczy do Jaya, że musi on naprawić tor. Ninja Błyskawic odkrzykuje, że zajmie się tym na następny dzień. Kiedy Kai wraca do Klasztoru, Szkielety odkładają Bronie na miejsce i odjeżdżają. Podczas jazdy rozpoczynają między sobą kłótnię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki