FANDOM

Ostateczna Bitwa
Ninjago-Final-Battle.jpg
Gra
Dostępność Dostępna
Platforma Online
iOS
Sterowanie Klawiatura, myszka (PC)

Ekran dotykowy (iOS)

Ostateczna Bitwa - dziesiąta internetowa gra Ninjago. Pochodzi z 2013 roku. Później została wprowadzona możliwość zagrania w nią z platformy iOS.

Rozgrywka

Rozgrywka polega na pokonywaniu wojowników Kamiennej Armii. Mamy możliwość sterowania siódemką postaci. Po rozpoczęciu poziomu gramy Lloydem - Zielonym Ninja. Zbierając żywioły przemieniamy się w innych: Kai'a, Jay'a, Zane'a i Cole'a, w zależności jaki żywioł zbierzemy. Gdy uda nam się uzyskać każdy rodzaj żywiołu, na środku danego poziomu pojawia się złoty dzwon. Gdy go zbierzemy, zamieniamy się w Lloyda jako Złotego Ninja. Gdy gramy tą postacią jesteśmy w stanie generować wielokierunkowe fale uderzeniowe, pokonujące każdego przeciwnika za jednym razem. Gdy zbierzemy żywioły odpowiednią ilość razy, zamieniamy się w Sensei'a Wu, którego otacza niebieskie pole siłowe Kreacji, które pokonuje każdego kto wejdzie z nim w kontakt. Zarówno tryb Złotego Ninja, jak i tryb Sensei'a Wu ma ograniczony czas działania. Po pewnym czasie przemieniamy się z powrotem w Zielonego Ninja.

W grze jest możliwość ulepszania Ninja. Po zabiciu coraz to większej liczby przeciwników dostajemy punkty, które możemy wydać na ulepszenia. Możemy zwiększyć statystyki ataku, szybkości i życia. Po wydaniu 5 punktów na poszczególną umiejętność, ulepszamy ją.

Poziomy

  1. Monastery (Klasztor) - poziom odblokowany na samym początku.
  2. Desert (Zaginione Miasto Ouroboros) - poziom odblokowany po pokonaniu 10 przeciwników na poprzednim poziomie.
  3. Frozen Wastelands (Mroźne Pustkowia) - poziom odblokowany po pokonaniu 15 przeciwników na poprzednim poziomie.
  4. Caves of Despair (Jaskinie Rozpaczy) - poziom odblokowany po pokonaniu 20 przeciwników na poprzednim poziomie.
  5. Tree Tops (Korony drzew) - poziom odblokowany po pokonaniu 50 przeciwników na poprzednim poziomie.
  6. Temple of Light (Świątynia Światła) - poziom odblokowany po pokonaniu 75 przeciwników na poprzednim poziomie.

Mamy również możliwość zdobywania medali (za pokonywanie przeciwników): brązowego, srebrnego i złotego na poszczególnych poziomach.

Przeciwnicy

W grze występuje pięć rodzajów przeciwników. Ataki zadają 1 pkt. obrażeń. Każdy z przeciwników ma inną ilość punktów życia:

  • Mieczownik - 1 pkt. życia
  • Szablownik - 2 pkt. życia
  • Młotnik - 3 pkt. życia
  • Kozu - 4 pkt. życia
  • Garmadon - 5 pkt. życia.

Ciekawostki

  • W grze moc Lloyda została oznaczona jako Natura zamiast Energii.
  • W grze pojawiają się dwa alternatywne symbole żywiołu Kreacji - dzwon (podczas grania złotym Lloydem) nawiązujący do Świątyni Światła oraz zwój, w przypadku Wu.

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki