Fandom

Wiki Lego Ninjago

Ostrza Żywiołów

1045stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
Ostrza Żywiołów
Elemental Blades.jpg
Broń
Użytkownik(cy) Ninja
Funkcje Walka wręcz, przewodzenie mocy Żywiołów
Status Nieużywane

Ostrza Żywiołów są czterema potężnymi broniami żywiołów używanymi przez Ninja.

Historia

Ostrza Żywiołów zmaterializowały się w dłoniach czterech Ninja, kiedy przebywali w Świątyni Światła. Kiedy z rękojeści wysunęły się ostrza, Ninja użyli ich, by przekazać swoją moc Lloydowi. Następnie wojownicy Żywiołów wykorzystali je do walki z Kamienną Armia.

Następnego dnia Ninja zaczęli trenować używając nowych broni. Potem wykorzystali je do walki z mechem Garmadona. Kolejny raz Ninja użyli ich dopiero podczas Ostatecznej Bitwy w Ninjago, gdzie najbardziej im się przydała w walce z Kamienną Armią.

Użycie

Każde z Ostrzy Żywiołów miało inne właściwości. Miały one jednak podobne moce co Złote Bronie Spinjtzu z wyłączeniem zmiany w pojazd:

  • Ostrze Ognia potrafiło wytwarzać Ogień, oraz wystrzeliwać je w czystej postaci. Kai z pomocą tej broni mógł dodatkowo tworzyć ogniste ściany i wiry.
  • Ostrze Lodu potrafiło wytwarzać Lód, oraz wystrzeliwać je w czystej postaci. Zane z pomocą tej broni mógł dodatkowo zamrażać wszystko w jego pobliżu.
  • Ostrze Błyskawic potrafiło wytwarzać Błyskawice, oraz wystrzeliwać je w czystej postaci.
  • Ostrze Ziemi potrafiło wytwarzać Ziemię, oraz wystrzeliwać je w czystej postaci. Cole z pomocą tej broni mógł dodatkowo kontrolować na odległość kamienie.

Dodatkowo umieszczenie wszystkich czterech ostrzy naraz w zamkach w kolumnach Świątyni Światła powodowało otworzenie skrytki z Złotym Mechem.

Informacje o zestawie

Ostrze Ognia pojawiło się w zestawach: 70500 Ognisty robot Kaja i 70505 Świątynia światła.

Ostrze Błyskawic pojawiło się w zestawach: 70501 Pojazd wojownika i 70505 Świątynia światła.

Ostrze Ziemi pojawiło się w zestawach: 70502 Wiertło Cole'a i 70505 Świątynia światła.

Ostrze Lodu pojawiło się w zestawach: 70504 Garmatron i 70505 Świątynia światła.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki