FANDOM

Ostrza Czasu
Timeblades
Garmadon i Wu trzymający wszystkie Ostrza Czasu
Broń
Użytkownik(cy) Wu (dawniej)
Garmadon (dawniej)
Krux
Acronix
Funkcje Przyspieszanie czasu
Spowalnianie czasu
Zatrzymywanie czasu
Cofanie czasu
Status Nieznany

Ostrza Czasu to bronie stworzone z chrono-stali, by odebrać Władcom Czasu ich broń - moc Czasu.

Historia

Gdy Władcy Czasu zdradzili pozostałych Mistrzów Żywiołów, nikt nie mógł się równać z potęgą ich mocy. Wu powiedział więc Ray'owi i Mayi by wykuli ostrza, które mogłyby odebrać moc. Synom Pierwszego Mistrza Spinjitzu udało się odebrać moc bliźniakom czasu, a następnie stworzyć próżnię czasową, by wysłać tam ostrza. Jednak te miały kiedyś powrócić.

Gdy po 40 latach ostrza powróciły i zostały zdobyte ponownie przez Władców Czasu, zostały użyte, by zasilić Żelazne Fatum, machinę wojenną, a zarazem wehikuł czasu. Razem z nim trafiły do próżni czasowej.

Rodzaje

Każde ostrze miało inną możliwość manipulowania czasem.

Ostrze Przyspieszania Czasu

Do ostrza przypisany jest kolor zielony. Umożliwia przenoszenie się w przyszłość o krótki okres czasu, np. by pojawić się znienacka za przeciwnikiem. Ząb Czasu jest atakiem, do którego trzeba użyć właśnie tego ostrza.

Ostrze wróciło do Ninjago wraz z Acronixem.

Ostrze Spowalniania Czasu

Do ostrza przypisany jest kolor niebieski. Umożliwia utworzenie bańki, w której wszystko jest spowolnione.

Ostrze wróciło do Ninjago niedługo po utworzeniu przez Władców Czasu armii oślizgłych wojowników.

Ostrze Zatrzymywania Czasu

Do ostrza jest przypisany kolor czerwony. Umożliwia zatrzymanie osoby lub obiektu w czasie, sprawiając, iż nie może się ruszać i nie działają na niego różne siły, np. grawitacja.

Ostrze wróciło do Ninjago w trakcie ataku Ninja na bagienną siedzibę oślizgłych wojowników.

Ostrze Cofania Czasu

Do ostrza jest przypisany kolor pomarańczowy. Umożliwia cofnięcie czasu o krótki okres, np. by po otrzymaniu ciosu cofnąć się i już znając cios, uniknąć go.

Ostrze wróciło do Ninjago razem z Kruxem, a następnie zostało ukryte w Płonącym Morzu przez Wu, Ray'a i Mayę.