Fandom

Wiki Lego Ninjago

Perła Przeznaczenia

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Perła Przeznaczenia
Destiny's Bounty 2.0.PNG
Pojazd
Użytkownik(cy) Piraci (dawniej)
Wężonowie (dawniej)
Ninja
Funkcja(e) Transport, walka
Status W użyciu

Perła Przeznaczenia jest latającym statkiem służącym za bazę operacyjną Ninja. Przez pewien czas Lord Garmadon używał jej w tym samym celu pod nazwą Czarny Okręt.

Historia

Pierwotnie statek ten należał do piratów. Podczas jednej z podróży statek uderzył w brzeg Krainy Ninjago i zatonął.

Perła Przeznaczenia.png

Oryginalna Perła Przeznaczenia

Dwieście lat później Zane odnalazł wrak statku na Morzu Piasku i przyprowadził do niego resztę Ninja. Naprawili i usprawnili oni statek, dostosowując go do swoich potrzeb. Podczas ucieczki przed Pożeraczem Światów, wąż zniszczył dużą część statku, zmuszając Ninja do opuszczenia pojazdu i zostawienia jego pozostałości na pustyni.

Black Bounty.PNG

Czarny Okręt

Niedługo później Lord Garmadon odtworzył statek za pomocą czterech Złotych Broni Spinjitzu, lekko zmieniając jego wygląd i nadając mu nazwę Czarny Okręt. Wraz z Wężonami używał go jako swojej siedziby. Później statek został chwilowo przejęty przez wskrzeszonych piratów, by po chwili znów stać się własnością Garmadona. Po Wyścigu Wojowników statek został przejęty przez Ninja, którzy przywrócili mu jego dawny wygląd i nazwę.

Silniki rakietowe Perły Przeznaczenia zostały uszkodzone podczas ucieczki z Miasta Ninjago po ataku Kamiennej Armii, co zmusiło Ninja do płynięcia statkiem przez ocean. Podczas tej podróży silniki zostały naprawione przez dr. Juliena, którego spotkali Ninja. Ostatecznie, podczas walki z Mrocznym Władcą na Wyspie Ciemności statek został trafiony przez pocisk z Garmatronu, a następnie pozostawiony przez Ninja na wyspie.

Perła Przeznaczenia została odbudowana przez Nyę na krótko przed atakiem Kultystów i użyta podczas bitwy w Wąwozie Wielkich.

Informacje o zestawie

Perła Przeznaczenia pojawiła się w zestawie 9446 Perła przeznaczenia.

Odbudowana Perła Przeznaczenia pojawiła się w zestawie 70738 Ostatni lot Perły Przeznaczenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki