Fandom

Wiki Lego Ninjago

Piraci

1045stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Piraci
Pirates.PNG
Grupa
Siedziba/Baza Perła Przeznaczenia (dawniej)
Czarny Okręt (dawniej)
Lider(zy) Soto
Status Nieaktywni
Cel Odnaleźć Wyspę Ciemności (dawniej)
Wrogowie Piraci Nadakhana
Ninja
Wężonowie
Lord Garmadon

Załoga Perły Przeznaczenia była grupą piratów pod dowództwem Soto.

Historia

Pierwotnie, celem piratów było odnalezienie Wyspy Ciemności. Walczyli również z załogą Nadakhana. Żeglowali przez ocean do momentu zderzenia ich statku z brzegiem Krainy Ninjago. Statek zatonął, a wszyscy piraci zginęli.

Dwieście lat później piraci zostali przypadkowo przywróceni do życia przez moc Megabroni Lorda Garmadona. Piraci uwięzili Wężonów i Lorda Garmadona, przejęli Czarny Okręt i ruszyli w stronę Miasta Ninjago, które zaczęli rabować. Dareth próbował ich zatrzymać, jednak został przez nich schwytany. Na statku pojawili się Ninja, którzy zaczęli walczyć z piratami. W czasie walki na statku pojawił się również Lloyd Garmadon. Przez jego nieopanowaną moc maszt statku przewrócił się przygniatając pięciu Ninja. Wtedy na statku pojawił się Samuraj X, który pokonał piratów i uratował Ninja. Piraci trafili do więzienia w Mieście Ninjago.

Jakiś czas później piraci wzięli udział w Wyścigu Wojowników. Odpadli z niego przy Kanionie Odłamków.

Wkrótce piraci zostali uwięzieni w Kryptarium.

Kiedy Ninja zostali zamknięci w więzieniu, próbowali wydobyć od Soto informacje odnośnie Nadakhana. Kiedy Ninja wydostali się z więzienia, Kapitan Piratów uciekł wraz z nimi.

Znani piraci

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki