FANDOM

Pożeracz Światów
Great Devourer
Stworzenie
Moce Jad
Status Martwy

Pożeracz Światów był gigantycznym wężem czczonym przez Wężonów.

Biografia

Comic Great Devourer Touched by Darkness

Mroczny Władca naznacza węża swoją mocą.

We wczesnych spokojnych dniach Krainy Ninjago, Pożeracz Światów rozpoczął swoje życie jako zwykły wąż. Jednakże, napotkał on Mrocznego Władcę, który naznaczył go swoją mocą, przemieniając go w Pożeracza Światów.

Pewnego dnia ukąsił małego Garmadona, napełniając go złem i powodując krótkotrwałą chorobę.

W swojej nowej formie, Pożeracz Światów miał nienasycony apetyt i mógł niekontrolowanie rosnąć dopóki, dopóty będzie kontynuować konsumowanie rzeczy na swojej drodze. W wyniku tego w pewnym momencie urósł do niewiarygodnych rozmiarów.

Wedle wersji historii Wężonów zapisanej na Wężonowym Głazie to Pożeracz Światów stworzył Wężonów i wykorzystał ich w podboju Ninjago. Wedle drugiej wersji tej historii Pożeracz miał zmusić wszystkich do ukrycia się pod ziemią przed klątwą Złotego Władcy. Pewne jest jednak, iż został pokonany przez Pierwszego Mistrza Spinjitzu, uśpiony i uwięziony pod Zaginionym Miastem Ouroboros.

Po wielu latach Pythorowi udało się zebrać cztery Srebrne Ostrza Kłów i umieścić je w rzeźbie Pożeracza w Zaginionym Mieście Ouroboros. Tuż po przebudzeniu Pożeracz pożarł Pythora i Senseia Wu.

Zdolności i cechy

Pożeracz Światów miał nienasycony apetyt i mógł niekontrolowanie rosnąć dopóki miał czym się żywić. Jego jad mógł napełnić każdą istotę złem i ożywiać nieożywiane obiekty.

Pożeracz posiadał dwie słabości. Pierwszą z nich była czułość na muzykę Świętego Fletu. Drugą był niewielki punkt na jego głowie - po silnym uderzeniu w niego, Pożeracz mógł zostać zniszczony.

Informacje o zestawie

Pożeracz Światów pojawił się w zestawie 9450 Epicka walka smoków.

Pojawienia