Fandom

Wiki Lego Ninjago

Podziemia

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Podziemia
Underworld.jpg
Lokalizacja
Mieszkańcy Skulkini
Szkieletowe Pająki
Lord Garmadon
Miejsca Mroczna Forteca Garmadona
Sieć Kości

Podziemia są jednym z szesnastu wymiarów równoległych do Ninjago. Trafiają do nich wszystkie zmarłe istoty z Ninjago, które haniebnie przegrały walkę.

Historia

W pewnym momencie królem Podziemi został Samukai.

Po pojedynku z bratem, Garmadon został wygnany do Podziemi. Tutaj, pokonał Samukaia i przejął władzę nad krainą. Wtedy została zbudowana jego forteca.

By ocalić Miecz Ognia, Sensei Wu spadł z wodospadu lawy w Świątyni Ognia i trafił do Podziemi. Niedługo później Ninja na swoich smokach przedostali się do Podziemi, by odzyskać Złote Bronie Spinjitzu. Dzięki zdradzie Samukaia, Lordowi Garmadonowi udało się uciec z Podziemi do Krainy Ciemności.

Gdy Ninja zostali uwięzieni przez Wężonów, Lord Garmadon wrócił do Podziemi i wziął swoją Armię Szkieletów, aby im pomóc.

Krajobraz

Podziemia są pełne krętych tuneli i grobowych wysp unoszących się w bezdennych jaskiniach. Panuje tutaj temperatura -16°C.

Jedyne znane punkty orientacyjne w Podziemiach stanowią Mroczna Forteca Garmadona oraz Sieć Kości.

Mieszkańcy

Mieszkańcami Podziemi są wszystkie zmarłe istoty z Krainy Ninjago, które haniebnie przegrały walkę. Jest to m.in. dom dla Skulkinów oraz Szkieletowych Pająków. Innymi znanymi nieumarłymi mieszkającymi w Podziemiach są Bob i twórcy Ostrza Kościanej Piły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki