FANDOM

Podziemia
Underworld.jpg
Lokalizacja
Mieszkańcy Skulkini
Szkieletowe Pająki
Lord Garmadon
Miejsca Mroczna Forteca Garmadona
Sieć Kości

Podziemia są jednym z szesnastu wymiarów równoległych do Ninjago. Trafiają do nich wszystkie zmarłe istoty z Ninjago, które haniebnie przegrały walkę.

Historia

W pewnym momencie królem Podziemi został Samukai.

Po pojedynku z bratem, Garmadon został wygnany do Podziemi. Tutaj, pokonał Samukaia i przejął władzę nad krainą. Wtedy została zbudowana jego forteca.

By ocalić Miecz Ognia, Sensei Wu spadł z wodospadu lawy w Świątyni Ognia i trafił do Podziemi. Niedługo później Ninja na swoich smokach przedostali się do Podziemi, by odzyskać Złote Bronie Spinjitzu. Dzięki zdradzie Samukaia, Lordowi Garmadonowi udało się uciec z Podziemi do Krainy Ciemności.

Gdy Ninja zostali uwięzieni przez Wężonów, Lord Garmadon wrócił do Podziemi i wziął swoją Armię Szkieletów, aby im pomóc.

Krajobraz

Podziemia są pełne krętych tuneli i grobowych wysp unoszących się w bezdennych jaskiniach. Panuje tutaj temperatura -16°C.

Jedyne znane punkty orientacyjne w Podziemiach stanowią Mroczna Forteca Garmadona oraz Sieć Kości.

Mieszkańcy

Mieszkańcami Podziemi są wszystkie zmarłe istoty z Krainy Ninjago, które haniebnie przegrały walkę. Jest to m.in. dom dla Skulkinów oraz Szkieletowych Pająków. Innymi znanymi nieumarłymi mieszkającymi w Podziemiach są Bob i twórcy Ostrza Kościanej Piły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki