FANDOM

Pojazd Ultradźwiękowy
Ultra Sonic Raider.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Ninja
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany (porzucony)

Pojazd Ultradźwiękowy to pojazd Ninja używany od walki z Pożeraczem Światów.

Historia

Kiedy Pożeracz Światów zniszczył Perłę Przeznaczenia, Ninja używając Tornada Kreacji stworzyli na Złomowisku rodziców Jaya Pojazd Ultradźwiękowy. "Wystrzelili" z niego nagrany przez Zane'a dźwięk Świętego Fletu. Muzyka śmiertelna dla Wężonów nie zrobiła krzywdy Pożeraczowi, który zniszczył pojazd. Po pokonaniu wielkiego Węża przez Lorda Garmadona Pojazd Ultradźwiękowy został odbudowany przez Nyę i użyty przez Ninja podczas Wyścigu Wojowników, który wygrali.

Kiedy Kamienna Armia zaatakowała stolicę Ninjago, Ninja używali Pojazdu Ultradźwiękowego podczas ewakuacji mieszkańców, jednak ostatecznie go porzucili.

Opis

9449 Ultra Sonic Raider Alt 6.jpg

Statek powietrzny

Pojazd Ultradźwiękowy jest potężnym pojazdem bojowym. Może służyć do transportu bądź walki. Obok gąsienic pojazdu są dwa małe działka z których można wystrzelić rakiety albo harpuny. Główną funkcją tego pojazdu jest rozdzielenie na statek powietrzny posiadający wystające po bokach ostrza i pojazd lądowy. W serialu Pojazd Ultradźwiękowy posiada cztery jednoosobowe kokpity, ale w formie zabawkowej ta liczba jest zmniejszona do dwóch. Dodatkowo pojazd posiada więzienie, ale w serialu ta funkcja nie została pokazana.

Informacje o zestawie

Pojazd Ultradźwiękowy pojawił się w dużym zestawie wydanym w drugiej połowie 2012 roku - 9449 Pojazd ultradźwiękowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki