FANDOM

Prędkość
Griffin using Speed.PNG
Griffin biegnący z nadludzką prędkością
Żywioł
Mistrzowie Griffin Turner
Smoki Smok Prędkości

Prędkość jest jednym z żywiołów Krainy Ninjago.

Przykłady

  • Nadludzka szybkość - pozwala użytkownikowi biegać z ekstremalną prędkością, a także atakować szybciej. Umożliwia również biec przez długi czas bez odczucia zmęczenia.
  • Generowanie ekstremalnych sił - użytkownicy generują duże ilości siły fizycznej (jak energii kinetycznej i tarcia), do wielu zastosowań jak np. swobodne bieganie po ścianach.
    • Zwiększona siła - użytkownik tego żywiołu zyskuje ekstremalną siłę w nogach, aby dostosować się do swojej prędkości.
    • Nadludzka skoczność - umożliwia korzystanie ze zwiększonej szybkości aby skoczyć wyżej. Na przykład Griffin Turner użył swojej prędkości w celu skoku w walce z Gravisem.
  • Nadludzka zwinność - poza szybkością, ta elementarna moc zwiększa zwinność użytkownika. Jednym z przykładów jest moment, w którym Griffin biegł szybko na pokładzie Promu Chena, skacząc i unikając przeszkód.
  • Przyspieszona percepcja - pozwala widzieć świat tak, jakby poruszał się w zwolnionym tempie i być dostosowanym do swojej ogromnej prędkości.
    • Nadludzki refleks - technicznie, użytkownik widząc świat w spowolnionym tempie posiada refleks i odruchy na poziomie nadludzkim.
  • Tworzenie Smoka Żywiołu

Użytkownicy

Wszystkie z poniższych posiadają lub posiadały żywioł Prędkości lub wywodzące się z niego zdolności:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki