FANDOM

"Dlaczego tutaj wszędzie musi być aż tyle broni?"
— Garmadon po odkryciu pojazdu
Proto Sam-X
Nya Car.jpg
Pojazd
Użytkownik(cy) Nya
Garmadon
Lloyd
Wu
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany

Proto Sam-X był prototypowym pojazdem przechowywanym w Jaskini Samuraja X.

Historia

Proto Sam-X został zaprojektowany i zbudowany przez Nyę, która długo marzyła o stworzeniu pojazdu, który dorównałby jej mechowi.

Garmadon i Lloyd odkryli go, kiedy szukali w jaskini czegoś, co pomogłoby im uciec przed Mrocznym Władcą. W trakcje ucieczki zaatakował ich Smok Nindroid. Zielony Ninja rozpoczął ostrzał na kreaturę z działek pojazdu. Machina przestała ich jednak atakować, kiedy pozostali Ninja pozbawili zasilania Ninja Droidy.

Później Garmadon i Wu użyli tego pojazdu, by dostać się do Ouroboros.

Proto Sam-X został użyty ostatni raz, tuż po powrocie Ninja z wyprawy na kometę, na której znajdowały się Złote Bronie Spinjitzu przez Wu i Garmadona. Następnie Ninja, wraz z Garmadonem, Wu i Nyą przystąpili do szturmu na miasto - twierdzę, w której zamknął się Mroczny Władca pod postacią Złotego Mistrza. Senseiowie wraz z Lloyd'em, Cole'em i Jay'em starali się przedrzeć się wieżowcami tworzącymi gruby, zwarty mur. Udało im się to, a Garmadon z Wu wykorzystali go by dostać się do Twierdzy Wytrwałości. Pod starożytną świątynią pojazd został porzucony.

Opis

Gdy Lloyd i Garmadon odkryli pojazd, był on wciąż niedokończony i pomalowany na zły kolor. Jego uzbrojenie stanowiły wirujące harpuny, dwa działka laserowe i ukryte wyrzutnie pocisków. W pojeździe mieściły się dwie osoby: kierowca i operator działek.

Informacje o zestawie

Proto Sam-X pojawił się w zestawie 70725 Smok nindroid.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki