FANDOM

Przeklęta Kraina
CursedRealm
Lokalizacja
Położenie Wnętrze Znakomitości
Mieszkańcy Wojownicy-Duchy (dawniej)
Morro (dawniej)
Chen (dawniej)
Clouse (dawniej)
Kultyści (dawniej)
Garmadon (dawniej)
Status Zniszczona

Przeklęta Kraina była jednym z szesnastu wymiarów równoległych do Ninjago i siostrzanym wymiarem Dżinjago. Zamieszkiwały ją dusze przeklęte i wygnane. Znajdowała się we wnętrzu Znakomitości i została zniszczona razem z nią.

Historia

W pewnym momencie Przeklęta Kraina została stworzona i trafiały do niej przeklęte dusze zmarłych bądź dusze wygnane z Ninjago. Gdy zmarł Morro, trafił właśnie do Przeklętej Krainy, a w niej zaczął planować wydostanie się i przeklęcie pozostałych szesnastu wymiarów.

Po pewnym czasie do Krainy trafiły przeklęte dusze kultystów Chena, jak również sam Chen i jego prawa ręka, Clouse. Wygnany tam został również Garmadon.

Gdy Morro wydostał się, zdobył Kryształ Krainy i otworzył portal. Mnóstwo duchów weszło do Ninjago. Z portalu wyszła również sama Znakomitość, przedtem wciągając Lloyda do swojego wnętrza. Zielonemu Ninja udało się jednak wyjść, a Nya zatopiła Znakomitość zalewając ją ogromną falą wody, niszcząc przy tym Przeklętą Krainę.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo, jak to możliwe, że Znakomitość wyszła z Przeklętej Krainy przez portal, ponieważ Kraina znajdowała się w jej wnętrzu.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki