FANDOM

LEGO Club Golden Master

Przesyłanie NINJADANYCH... Strzeż się CYFROWEGO WŁADCY! jest krótkim artykułem poświęconym Mrocznemu Władcy. Ukazał się w internetowych informacjach klubowych Magazynu LEGO Club w lipcu 2014 roku.

Przesyłanie NINJADANYCH... Strzeż się CYFROWEGO WŁADCY!

Poznaj nowe zło zagrażające krainie Ninjago!

– Władca jest źródłem wszelkiego zła w Ninjago. Dawno temu chciał podbić wszystkie krainy i sprowadzić na nie wieczną noc.

– Jego odwieczny wróg — Pierwszy Mistrz Spinjitzu — podzielił Ninjago na dwie połowy. Po jednej stronie dominowały pokój i światło. Po drugiej — uwięziony w ciemności Władca i jego armia niezniszczalnych kamiennych wojowników.

– Nie tak dawno temu zły Lord Garmadon odnalazł drugą połowę Ninjago i uwolnił Władcę. Razem przypuścili atak na Miasto Ninjago!

– Gdy wszystko wydawało się stracone, Lloyd Garmadon użył swoich złotych mocy i stał się złotym ninja. Władca został pokonany i prawdopodobnie zniszczony, a Lord Garmadon powrócił do swojej poprzedniej, łagodnej postaci!

– Władcy nie można jednak tak łatwo zlikwidować. Na miejscu jego ostatniej bitwy w Mieście Ninjago powstał zaawansowany kompleks Borg Industries.

– Duch Władcy dostał się do systemów komputerowych Borg i stał się CYFROWYM WŁADCĄ!

– Teraz chce zemścić się na Lloydzie, wchłonąć jego złote moce i raz na zawsze podbić Ninjago!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki