FANDOM

Pythor
White Pythor.PNG
Wężon
Plemię Anakondowcy
Ranga Król Węży (dawniej)
Broń Berło Anakondowców (dawniej)
Status Żywy
Lokalizacja Kraina Ninjago

Pythor P. Przyjazny jest ostatnim żywym członkiem plemienia Anakondowców. W późniejszym czasie został pierwszym Królem Węży wszystkich pięciu plemion Wężonów, dzięki pokonaniu pozostałych czterech generałów w walce o ich berła i lojalność. Po przebudzeniu Pożeracza Światów został przez niego pożarty, jednak przetrwał i zaczął współpracować z Mrocznym Władcą.

Biografia

Pythor.PNG

Pythor

Pythor Poster.jpg

Pythor

Gdy rządy Wężonów nad Krainą Ninjago dobiegły końca, Pythor został uwięziony w Grobowcu Anakondowców. Gdy Anakondowcom zaczynało brakować pożywienia, zaczęli pożerać się nawzajem. Pythor jako jedyny przetrwał, przez co został ostatnim przedstawicielem swojego plemienia.

Pythor został uwolniony przez Lloyda Garmadona, który szukał zemsty na Hipnokobrach i Wężowampirach. Razem popełnili kilka niewielkich przestępstw. Pythor zaoferował Lloydowi pomoc w zemście na szkole, z której go wyrzucono. Związali uczniów i nauczycieli, i przygotowali szereg pułapek na Ninja. W końcu, gdy Ninja zbliżali się do nich, Pythor zabrał Lloydowi mapę grobowców i zniknął.

Pythor uwolnił Dusicieli, a następnie udał się na Toksyczne Bagna, by uwolnić Jadozęby. Tam również przygotował pułapkę na Ninja, którzy jednak zostali uratowani, a na bagna przybył tajemniczy samuraj, który odstraszył Wężonów. By zjednoczyć Wężonów, Pythor zwołał spotkanie pod Miastem Ninjago. Mimo starań, Ninja udało się zakłócić spotkanie.

Wraz ze Skalesem udało mu się odnaleźć Zaginione Miasto Ouroboros, w którym zwołał kolejne spotkanie, podczas którego wyzwał pozostałych czterech generałów na pojedynek o ich berła oraz lojalność. Dzięki podstępowi, generałowie przegrali, a Pythor ogłosił się Królem Węży. W tym samym momencie Lloyd ukrywający się na widowni został odkryty i złapany. Jakiś czas później do miasta przybyli Ninja, jednak zostali schwytani i zmuszeni do walki z Samurajem X. Pojedynek zakończył się ucieczką Ninja i Samuraja X.

Wężonowie wrócili do Grobowca Dusicieli, by odszukać mapę Srebrnych Ostrzy Kłów. Skalidor przypadkowo uderzył Acidicusa i zaczęli się bić. Z ich bereł wylał się jad, dzięki czemu Pythor zauważył, że połączenie jadu z pięciu bereł utworzy mapę.

Informacje o minifigurce

Zobacz też artykuł Pythor na Legopedii.

Pythor w formie minifigurki pojawił się w zestawie 9449 Pojazd ultradźwiękowy.

Wybielony Pythor w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70596 Akcja w jaskini Samuraja X i 70750 Ninja DB X.

Pojawienia

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pythor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki