Reaktywacja
Reaktywacja 1.png
Gra
Dostępność Dostępna
Platforma Android, iOS
Sterowanie Ekran dotykowy

Reaktywacja jest grą przeznaczoną na systemy Android i iOS wydaną w 2014 roku.

Opis

Gra Reaktywacja składa się z dwóch trybów: Opowieści i Nieskończonego. W każdym z trybów można wybrać świat Digiverse lub Wieżę Borga. W świecie wybieramy jednego z czterech Ninja i zaczynamy grę.

Tryb Opowieści - składa się z 12 minietapów. Od trybu nieskończonego różni się tym, że nie ma żyć, po upadku zawsze powrócimy do gry od minietapu, w którym przegraliśmy. W każdej chwili możemy zmienić orientację z pionowej na poziomą i odwrotnie. Gra odbywa się pionowo, kiedy musimy wspinać do góry i unikać przeszkód takich jak: Ninja Droidy, barierki elektryczne, spadające skrzynki. Gdy zdobędziemy odpowiednią liczbę monet, możemy odblokować specjalne moce, które nam pomagają, np. Wysoki skok, Kamuflaż. Gra odbywa się poziomo, kiedy wybrana przez nas postać biegnie do przodu. Przeszkodami na tej orientacji są bramy, tnące mechaniczne kule, Ninja Droidy. Tutaj również zbieramy monety i odblokowujemy specjalne moce, takie jak: Zielony Ninja, Tarcza, Kamuflaż. W tej orientacji odbywa się ostatni minietap każdego ze światów. W Wieży Borga gonimy OverBorga, a w Digiverse Złotego Władcę.

Tryb Nieskończony - tutaj sprawdzamy swoje umiejętności. Nie ma tutaj żadnych minietapów ani bossów. W tym trybie również występują dwie orientacje - pionową i poziomą. Z każdym punktem kontrolnym (początek kolejnego minietapu) odblokowujemy specjalne moce, które uruchomimy, gdy zbierzemy odpowiednią liczbę monet.

Opis z Google Play.com

To jest opis pochodzący z Google play.com. Nie należy go modyfikować.

Pomóż wojownikom ninja z Ninjago walczyć przeciw armii złego Władcy! Teraz możesz pokonać zło w Wieży Borga i w świecie Digiverse!

- Wykorzystaj niezwykłe umiejętności ninja, aby uniknąć niebezpieczeństw i pokonać wrogów.

- Graj jako Kai, Cole, Jay lub Zane!

- Wspinaj się w szybie windy i biegaj przez korytarze, poruszając się zarówno w poziomie, jak i w pionie!

- Zbieraj klocki LEGO, aby odblokować potężne wzmocnienia, które pomogą w realizacji zadań.

- Uruchom tryb opowieści, aby pokonać Cyrusa Borga i Władcę i uratować mieszkańców świata Ninjago!

- Uruchom tryb nieskończony, aby sprawdzić, jak wysoki wynik uda ci się osiągnąć!

Galeria

Więcej z Fandomu