FANDOM

Rocky
Earth Dragon
Smok
Żywioł Ziemia
Partner Cole
Pochodzenie Jaskinie Rozpaczy
Status Połączony

Rocky był Smokiem Ziemi i strażnikiem Kosy Wstrząsów.

Biografia

Był jednym z czterech smoków wyznaczonych przez Wu do pilnowania Złotych Broni Spinjitzu. Smokowi Ziemi przypadło pilnowane Kosy Wstrząsów w Jaskiniach Rozpaczy.

Smok Ziemi zbudził się, gdy Ninja zabrali Kosę Wstrząsów. Ninja łatwo pokonali smoka używając jej i uciekli, zostawiając go za sobą. Później został wezwany przez Smoka Ognia. Cole, przełamując swój strach przed smokami, po prostu polecił Smokowi Ziemi zawieść się do Podziemi, a smok po prostu go posłuchał. Razem smoki pomogły Ninja dostać się do Podziemi. Po powrocie Senseia Wu i Ninja z Mrocznej Fortecy Garmadona wszyscy wrócili do Ignacii. Cztery smoki pozostały z Ninja, by chronić Złote Bronie Spinjitzu. W pewnym momencie Cole nadał Smokowi Ziemi imię Rocky.

Ninja ścigali się na swoich smokach o tytuł Smoczego Mistrza. Wyścig wygrał Cole, ale Kai powiedział, że następnego dnia nie wygra, mimo ustalenia, że zwycięzca będzie nosił tytuł przez miesiąc.

Zdolności i cechy

Był najsilniejszym ze wszystkich smoków. Potrafił ziać skałami i ziemią oraz tworzyć formacje skał wokół swoich przeciwników. Mógł przeczuć trzęsienia ziemi i inne zakłócenia w odległości wielu mil. Tak jak reszta smoków mógł osiągnąć prędkość odpowiednią do przemieszczania się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Informacje o zestawie

2509 Earth Dragon Defense Rocky

Smok Ziemi w zestawie

Smok Ziemi pojawił się w zestawie 2509 Obrona Smoka Ziemi.

Ciekawostki

  • Smok Ziemi jest czczony przez farmerów, którzy uważają, że jest on odpowiedzialny za dobre zbiory i bogatą glebę.

Pojawienia