Fandom

Wiki Lego Ninjago

Rocky

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rocky
Earth Dragon.jpg
Smok
Żywioł Ziemia
Partner Cole
Pochodzenie Jaskinie Rozpaczy
Status Połączony

Rocky był Smokiem Ziemi i strażnikiem Kosy Wstrząsów.

Biografia

Był jednym z czterech smoków wyznaczonych przez Wu do pilnowania Broni Spinjitzu. Smokowi Ziemi przypadło pilnowane Kosy Wstrząsów w Jaskiniach Rozpaczy.

Smok Ziemi zbudził się, gdy Ninja zabrali Kosę Wstrząsów. Ninja łatwo pokonali smoka używając jej i uciekli, zostawiając go za sobą. Później został wezwany przez Smoka Ognia. Cole, przełamując swój strach przed smokami, po prostu polecił Smokowi Ziemi zawieść się do Podziemi, a smok po prostu go posłuchał. Razem smoki pomogły Ninja dostać się do Podziemi. Po powrocie Senseia Wu i Ninja z Mrocznej Fortecy Garmadona wszyscy wrócili do Ignacii. Cztery smoki pozostały z Ninja, by chronić Złote Bronie Spinjitzu. W pewnym momencie Cole nadał Smokowi Ziemi imię Rocky.

Ninja ścigali się na swoich smokach o tytuł Smoczego Mistrza. Wyścig wygrał Cole, ale Kai powiedział, że następnego dnia nie wygra, mimo ustalenia, że zwycięzca będzie nosił tytuł przez miesiąc.

Zdolności i cechy

Był najsilniejszym ze wszystkich smoków. Potrafił ziać skałami i ziemią oraz tworzyć formacje skał wokół swoich przeciwników. Mógł przeczuć trzęsienia ziemi i inne zakłócenia w odległości wielu mil. Tak jak reszta smoków mógł osiągnąć prędkość odpowiednią do przemieszczania się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Informacje o zestawie

2509 Earth Dragon Defense Rocky.png

Smok Ziemi w zestawie

Smok Ziemi pojawił się w zestawie 2509 Obrona Smoka Ziemi.

Ciekawostki

  • Smok Ziemi jest czczony przez farmerów, którzy uważają, że jest on odpowiedzialny za dobre zbiory i bogatą glebę.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki