Fandom

Wiki Lego Ninjago

Samukai

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij
Samukai
Samukai.PNG
Król Podziemi
Atut Atak
Broń Kościane Sztylety
Status Martwy
Lokalizacja Kraina Umarłych

Samukai był Królem Podziemi.

Biografia

Dawniej, Samukai był niezrównanym dowódcą Armii Szkieletów i najwyższym władcą podziemnego świata. Kiedy Garmadon został tam wygnany, stoczył pojedynek z Samukaiem. Przybysz wygrał, tym samym przejmując władzę w krainie zmarłych.

Samukai, wraz z Nuckalem i Krunchą, przybył do ukrytego warsztatu, gdzie używając specjalnego eliksiru przywrócił dr. Juliena do życia. Samukai chciał, by ten stworzył dla niego najnowocześniejsze machiny wojenne. Uwięził wynalazcę w wieży na niewielkiej wyspie i powiedział, że jeśli się zgodzi, to pozwoli mu znowu zobaczyć syna. Żeby nie uciekł, Samukai przykuł Lewiatana, by go strzegł.

Battle Sensei Wu and Samukai.PNG

Samukai walczy z Wu

Po latach Garmadon rozpoczął realizację swojego planu. Najpierw wysłał Samukaia z grupą Szkieletów do Ignacii, by ci znaleźli mapę przedstawiającą miejsca ukrycia czterech Złotych Broni Spinjitzu i porwali Nyę. Na miejscu Samukai zaatakował Kaia. Wyrzucił z jego rąk miecz, a następnie przewrócił. Zanim zdążył zadać kolejny cios, Wu zaatakował go używając Spinjitzu. Samukai rzucił sztyletami w bambusową wieżę, a gdy sensei ratował Kaia przez upadającą konstrukcją, Samukai wrócił do Czaszkowozu. Wtedy Szkielety złapały Nyę i odjechały. Samukai przybył do Jaskiń Rozpaczy, gdzie Szkielety rozpoczęły poszukiwania Kosy Wstrząsów. Kiedy Ninja odnaleźli broń, Szkielety już na nich czekały. Kiedy młodzi wojownicy odkryli Spinjitzu, Samukai zarządził odwrót.  Wrócił on do Mrocznej Fortecy Garmadona, gdzie Garmadon powiedział mu, iż mimo porażki wszystko idzie zgodnie z planem. Szkielety wyruszyły do Pływających Ruin, jednak Ninja okazali się szybsi i to oni zdobili Nunczako Błyskawic. Kiedy Wu, Kai i Nya byli zajęci Garmadonem w Świątyni Ognia, Szkielety zaatakowały trzech Ninja śpiących w Lesie Spokoju.
Samukai in the Garmadon's Dark Fortress.PNG

Samukai podnosi Miecz Ognia

Związały ich i zabrały im trzy Złote Bronie. Samukai chciał już ruszać do Świątyni Ognia, kiedy Garmadon rozkazał mu, by wrócił do Podziemi. W trakcie powrotu Cole, Jay i Zane próbowali odzyskać bronie, jednak Samukai przejął kierownicę i dzięki zwiększeniu prędkości zrzucił Ninja z pojazdu, który po chwili przeniósł się do Podziemi. Niedługo później Wu trafił do Mrocznej Fortecy Garmadona. Tam, Garmadon najpierw posłał na niego grupę szkieletów, a później samego Samukaia. Kiedy ten pokonał Wu i zabrał mu miecz, zdradził swego władcę. Nie będąc jednak zdolnym do trzymania wszystkich czterech Złotych Broni Spinjitzu jednocześnie, Samukai został uniesiony w górę przez ich moc i wyparował, a w jego miejscu pojawił się portal, przez który Garmadon wydostał się z Podziemi i trafił do Krainy Ciemności. Dusza Samukaia trafiła do Krainy Umarłych.

Zdolności i cechy

Samukai był okrutnym i budzącym strach generałem Szkieletów. Niepodzielnie władał całą armią i był jej bezlitosnym dowódcą. Był silnym, zdolnym i bardzo groźnym wojownikiem. Miał cztery ręce, a w każdej z nich mógł trzymać broń. Samukai był najpotężniejszym Skulkinem. Nienawidził świata żywych.

Bronie

Główną bronią Samukaia były Kościane Sztylety. Przez pewien czas używał czterech Złotych Broni Spinjitzu.

Informacje o minifigurce

Samukai w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 2505 Mroczna Forteca Garmadona i 2507 Świątynia Ognia

Pojawienia

Samukai Art.PNG

Samukai

Więcej z Fandomu

Losowa wiki