FANDOM

Samuraj Mech
Samurai Mech
Pojazd
Użytkownik(cy) Nya, Ghoultar (wszyscy dawniej)
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany

Samuraj Mech to mech używany przez Nyę od konfliktu z Wężonami. Od kiedy Ghoultar opętał ten pojazd nazywa się on Mech-enstein.

Historia

Po ucieczce Lorda Garmadona do Sekretnego Wymiaru, Nya w czasie wolnym zaczęła budować Samuraja Mecha. Był on akurat gotowy po uwolnieniu Jadozębów z ich grobowca przez Pythora. Nya w swoim nowym pojeździe uratowała Ninja przed upadkiem w Toksyczne Bagna i odwiozła do Perły Przeznaczenia. Potem Nya w mechu uratowała Jaya przebranego za dziewczynę, który położył się na torach.

Niedługo później Nya razem z mechem została złapana przez zjednoczonych Wężonów i zmuszona do gladiatorskiej walki z Ninja pozbawionych Złotych Broni Spinjtzu. Siostra Kaia odzyskała potężne bronie i uratowała Ninja wylatując na swoim mechu. Pojazd jednak nie wytrzymał obciążenia i się rozbił porozrzucając uczniów Wu na pustyni.

Nya jednak szybko zdążyła naprawić mech i kiedy Wężonowie zaatakowali Mega-Potworny Park Rozrywki w poszukiwaniu Srebrnego Ostrza Kłów była gotowa do bitwy. Druzgocąca przewaga liczebna przeciwników jednak spowodowała przegraną i ponowne zniszczenie skafandra bojowego.

Nya jednak znowu naprawiła Samuraja Mecha i wykorzystała go, aby pomóc Ninja odzyskać Ostrza Kłów. Dodała jednak wcześniej do lewego ramienia specjalny fotel dla Wu. Potem użyła go by pomóc obrońcom Zielonego Ninja dostać się do Wężonowego pociągu. Krótko później Samuraj X wykorzystał mecha do walki z Pożeraczem Światów. Nya użyła swój skafander bojowy później do walki z piratami. Po tych wydarzeniach mech trafił do Jaskini Samuraja X. Samuraj X wykorzystał potem swój pojazd do walki z Ninja Droidami i Złotym Władcą. Podczas tej bitwy został on uszkodzony przez Cryptora.

Kiedy Ronin uruchomił Ninja Droidy i kazał im zaatakować Nowe Miasto Ninjago, Nya w Samuraj Mechu rozpoczęła z nimi walkę. Zniszczyła ona dużo działek i żołnierzy, a następnie spotkała się z Ninja przy pomniku Zane'a. Po tych wydarzeniach mech ponownie trafił do Jaskini Samuraja X.

Kiedy Bansha, Ghoultar, Łucznik Dusz, oraz Morro zostali nałapani przez Ronina i Nyę w Jaskini Samuraja X, niedoszła Mistrzyni Wody użyła swojego skafandra bojowego do walki z intruzami. Niestety nie mogła im zrobić żadnej krzywdy, więc Mistrz Kos wykorzystał okazję i opętał Samuraja Mecha zmieniając go w Mech-ensteina. Atak Duchów w mechu na najemnika i Nyę został przerwany przez niespodziewany deszcz wywołany przez dziewczynę.

Duchy wykorzystały Mech-ensteina podczas wspinaczki po Zawodzącej Górze. Kiedy spotkali się z Ninja rozpoczęła się bitwa. Ghoultar w mechu walczył z Zanem w Mechatytanie. Nindroid widząc, że oboje nie mają szans na wygraną, przywiązał oba mechy liniami z hakami i zrzucił go z góry. Nie wiadomo co się stało później z mechem.

Opis

9448 Samurai Mech Alt 5

Samuraj Mech

Samuraj Mech to dosyć sporych rozmiarów mech przeznaczony głównie do walki i transportu. Mech jest uzbrojony w długi, ostry miecz, oraz dwa działka przy naramiennikach. Jedno strzela zwykłymi strzałami nieznanej energii, a drugie sieciami. Pojazd w dodatku posiada ostre pazury i masywne nogi, którymi można zdeptać Ninja Droida. Skafander Bojowy jest zbliżony kształtami do człowieka. Kokpit mieści się w głowie i jest jednoosobowy. Na klatce piersiowej jest namalowany symbol Nyi.

70737 Titan Mech Battle Alt 3

Mech-enstein

Mech-enstein

Kiedy Ghoultar opętał Samuraja Mecha zamienił się on w Mech-ensteina. W przeciwieństwie do jego normalnego odpowiednika, ten mech przeznaczony jest również do wspinaczki górskiej. Zamiast jednego miecza posiada on je aż cztery. Hełm stał się masywniejszy, widać na nim pająka. Oprócz tego na ciele pojawiły się świecące części. Z klatki piersiowej zniknął symbol Nyi, zamiast niego jest tam teraz kokpit, również jednoosobowy.

Informacje o zestawie

Samuraj Mech pojawił się w zestawie wydanym w drugiej połowie 2012 roku - 9448 Samuraj Mech.

Mech-enstein pojawił się w dużym zestawie wydanym w drugiej połowie 2015 roku - 70737 Starcie tytanów Mech.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki