FANDOM

Sekretny Wymiar
Place of Darkness.PNG
Lokalizacja
Mieszkańcy Błotniste Potwory
Skragulce
Lord Garmadon (dawniej)
Miejsca Góra Szaleństwa

Sekretny Wymiar (zwany też Wymiarem Lorda Garmadona) jest jednym z szesnastu wymiarów równoległych do Ninjago. Jest przesycony Mroczną Magią. Nie ma tu żadnej równowagi między dobrem i złem, więc wszelkie groźne stwory mogą rozwijać się bez przeszkód.

Historia

Kiedy Samukai chciał wykorzystać moc czterech Złotych Broni Spinjitzu przeciwko Lordowi Garmadonowi, został uniesiony w górę przez ich moc i wyparował. W jego miejscu pojawił się portal, którym Lord Garmadon uciekł z Podziemi do Sekretnego Wymiaru. Tutaj Mroczna Magia uczyniła go silniejszym, czyniąc go zdolnym do dzierżenia wszystkich czterech Złotych Broni Spinjitzu jednocześnie.

Niedługo po zjednoczeniu wszystkich plemion Wężonów, Wu opuścił swoich Ninja i wybrał się po pomoc do Sekretnego Wymiaru. Dostał się tam dzięki Herbacie Podróżnika. Na miejscu rozpoczął walkę ze swoim bratem. Garmadon wezwał Błotniste Potwory, które zaczęły dusić Wu. Kiedy powiedział on Garmadonowi, że jego syn jest w niebezpieczeństwie, Garmadon wyciągnął go. Razem ruszyli w stronę Góry Szaleństwa, przez którą mogli dostać się Krainy Ninjago. Tam natknęli się na Skragulce, które jednak szybko pokonali. Później wrócili do Ninjago przez portal na szczycie góry.

Jakiś czas po odnalezieniu Kryształu Krainy podczas pojedynku Morro wraz z Zielonym Ninja, dostali się do tego wymiaru. Po chwili walki, gdy Lloyd'owi udało się przejąć kryształ, otworzył portal na Górze Szaleństwa.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki