Fandom

Wiki Lego Ninjago

Skalidor

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Skalidor
CGI Skalidor.png
Wężon
Plemię Dusiciele
Ranga Generał
Broń Berło Dusicieli
Status Żywy
Lokalizacja Grobowiec Kamiennej Armii

Skalidor jest generałem plemienia Dusicieli.

Biografia

Gdy wojna z ludźmi dobiegła końca, Skalidor został uwięziony wraz z pozostałymi Dusicielami w grobowcu w Górze Miliona Stopni.

Skalidor i pozostali Dusiciele zostali uwolnieni przez Pythora. W przeciwieństwie do reszty dowodzonego przez siebie plemienia, Skalidor został w grobowcu czekając na Ninja. Kiedy Cole i Zane przybyli do grobowca, Skalidor zaatakował ich. Skalidor zaczął dusić obydwu, jednak Ninja wyplątali się i pokonali go używając Świętego Fletu. Później, Skalidor był obecny w podziemiach Miasta Ninjago, gdy Pythor próbował zjednoczyć plemiona Wężonów. Jednak Ninja zakłócili spotkanie i uciekli.

Skalidor wraz z pozostałymi Dusicielami przybył do Zaginionego Miasta Ouroboros. Tam on, i pozostali generałowie, został wyzwany przez Pythora na pojedynek o przywództwo nad Wężonami. Z powodu podstępu, generałowie przegrali, a Pythor ogłosił się Królem Węży. Po złapaniu Ninja, Skalidor był światkiem ich pojedynku z Samurajem X oraz ich ucieczki z miasta.

Wężonowie wrócili do Grobowca Dusicieli, by odszukać mapę Srebrnych Ostrzy Kłów. Skalidor przypadkowo uderzył Acidicusa i zaczęli się bić. Z ich bereł wylał się jad, dzięki czemu Pythor zauważył, że połączenie jadu z pięciu bereł utworzy mapę.

Wszyscy Wężonowie zgromadzili się w podziemnej twierdzy oczekując na Pythora, który wyruszył na poszukiwania czwartego Ostrza Kłów. Podczas ataku Ninja, Skalidor został pokonany przez Cole'a. W chwili jego powrotu, Wężonowie złapali Ninja. Z okazji ich schwytania, Pythor ogłosił świętowanie w Otchłani Kłów. Zabawę przerwał Lord Garmadon i jego Armia Szkieletów. Ninja udało się uciec z klatki i przejąć wszystkie cztery Ostrza Kłów.

Skalidor był wśród pozostałych Wężonów w grobowcu Wężowampirów, gdy Pythor uwolnił Pożeracza Światów.

Zdolności i cechy

Skalidor zaprzestał ćwiczeń, od kiedy plemię Dusicieli jest w niewoli, więc nawet jak na jego przedstawiciela ma nieco ciężkawy wygląd. Mimo to jego refleks jest bez zarzutu. Skalidora nic nie powstrzyma. Jeśli wszystko inne zawiedzie, może pokonać wroga po prostu go przygniatając lub rycząc mu w twarz.

Bronie

Jako generał, Skalidor posiada Berło Dusicieli. Jego ulubioną bronią jest Podwójny Topór Dusicieli.

Informacje o minifigurce

Zobacz też artykuł Skalidor na Legopedii.

Skalidor w formie minifigurki pojawił się w zestawie 9450 Epicka walka smoków.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki