Fandom

Wiki Lego Ninjago

Slithraa

1045stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja8 Udostępnij
Slithraa
CGI Slithraa.png
Wężon
Plemię Hipnokobry
Ranga Generał (dawniej)
Wojownik
Broń Berło Hipnokobr (dawniej)
Status Żywy
Lokalizacja Grobowiec Kamiennej Armii

Slithraa był generałem plemienia Hipnokobr. Został jednak obalony przez Skalesa i zdegradowany do pozycji wojownika i zastępcy generała.

Biografia

Podczas wojny z ludźmi, Slithraa razem z innymi Wężonami zaatakował Wioskę Jamanakai, jednak Mistrzowie Żywiołów zmusili ich do odwrotu. Gdy konflikt dobiegł końca, Slithraa wraz z pozostałymi Hipnokobrami został uwięziony w grobowcu na Mroźnych Pustkowiach.

Po wielu latach ich grobowiec został otwarty przez Lloyda Garmadona. Slithraa chciał zahipnotyzować chłopca, jednak jego moc odbiła się od lodu, przez co generał zahipnotyzował samego siebie i znalazł się pod kontrolą Lloyda. Wkrótce z jego rozkazu Hipnokobry zaatakowały Wioskę Jamanakai, gdzie zahipnotyzowały wszystkich mieszkańców i zaczęły kraść słodycze. Zastępca Slithry, Skales, nie był zadowolony z obecnej sytuacji, jednak generał naprostował go. Kiedy do wioski przybyli Ninja Slithraa wysłał do walki z nimi Hipnokobry oraz zahipnotyzowanych mieszkańców. Ninja udało się jednak odebrać mu berło, zmuszając Wężonów do odwrotu.

Lloyd poprowadził Hipnokobry do lasu i kazał zbudować dla siebie fortecę. W trakcie budowy Slithraa nadal krytykował niesubordynację Skalesa. Wkrótce w lesie pojawili się Ninja i zniszczyli domek. W tym czasie Hipnokobry odzyskały berło i spaliły Klasztor Spinjitzu. Po powrocie do grobowca Skales wyzwał Slithrę na pojedynek wewnątrz Otchłani Kłów. Walka zakończyła się, gdy Skales użył Te-Kłyn-Do i pokonał Slithrę, tym samym przejmując berło i zostając nowym generałem. Slithraa natomiast stał się zwykłym wojownikiem i przysiągł wierność nowemu przywódcy.

Zdolności i cechy

Z powodu hipnozy, jego autorytet poważnie ucierpiał. Slithraa wydawał się jednak zadowolony z sytuacji, w której przewodzi plemieniu Hipnokobr w toczonych przez Lloyda bojach o słodycze. W końcu to on był wybawcą jego plemienia.

Informacje o minifigurce

Slithraa w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 9446 Perła przeznaczenia i 9573 Slithraa.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki