FANDOM

Smok
Dragons.PNG
Stworzenie
Moce Żywioły
Lokalizacja Kraina Ninjago
Status Nieznany

Smoki są stworzeniami przemieszczającymi się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Historia

W pewnym momencie cztery smoki zostały strażniczkami Pierwotnego Rdzenia. Z czasem zmarły i obróciły się w pył, jednak ich dusze zostały zamknięte w złożonych przez nich jajach.

Wu wyznaczył cztery smoki jako strażników Złotych Broni Spinjitzu. Ninja spotkali te smoki podczas poszukiwań broni i udało im się umknąć przed każdym. Dzięki pomocy Smoka Ognia młodzi wojownicy przekonali je do współpracy, a następnie wykorzystali je, by dostać się do Podziemi. Po odzyskaniu czterech broni smoki zostały z Ninja, by nadal je chronić. Wojownicy nadali im imiona i często używali smoków jako transportu. Wkrótce po rozpoczęciu konfliktu z Wężonami smoki odleciały na Wybrzeże Duchów, gdzie połączyły się w jeden byt - Ultra Smoka. Smok ten przybył do Miasta Ninjago podczas bitwy z Pożeraczem Światów, a następnie został z Ninja.

By dowiedzieć się, dokąd Ronin zabrał Pierwotny Rdzeń, Ninja połączyli dusze jego strażniczek zawarte w smoczych jajach ze swoimi Smokami Żywiołów.

Zdolności i cechy

SoR Dragon Eggs.PNG

Smocze jaja

Smoki potrafią ziać kulami swojego żywiołu, a także osiągnąć prędkość odpowiednią do przemieszczania się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Każdy dojrzewający smok zrzuca stare łuski zanim stanie się dorosły. W tym celu odlatuje na Wybrzeże Duchów, gdzie następuje przemiana.

Im głośniej smok ryczy, tym większy ma posłuch u innych.

Smocze jaja mają różne właściwości w zależności od żywiołu reprezentowanego przez smoka. Jaja smoków Ziemi są niezwykle ciężkie, smoków Błyskawic - naładowane energią elektryczną, smoków Ognia - parzą, a smoków Lodu - mrożą.

Znane smoki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki