Fandom

Wiki Lego Ninjago

Smok

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Smok
Dragons.PNG
Stworzenie
Moce Żywioły
Lokalizacja Kraina Ninjago
Status Nieznany

Smoki są stworzeniami przemieszczającymi się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Historia

W pewnym momencie cztery smoki zostały strażniczkami Pierwotnego Rdzenia. Z czasem zmarły i obróciły się w pył, jednak ich dusze zostały zamknięte w złożonych przez nich jajach.

Wu wyznaczył cztery smoki jako strażników Złotych Broni Spinjitzu. Ninja spotkali te smoki podczas poszukiwań broni i udało im się umknąć przed każdym. Dzięki pomocy Smoka Ognia młodzi wojownicy przekonali je do współpracy, a następnie wykorzystali je, by dostać się do Podziemi. Po odzyskaniu czterech broni smoki zostały z Ninja, by nadal je chronić. Wojownicy nadali im imiona i często używali smoków jako transportu. Wkrótce po rozpoczęciu konfliktu z Wężonami smoki odleciały na Wybrzeże Duchów, gdzie połączyły się w jeden byt - Ultra Smoka. Smok ten przybył do Miasta Ninjago podczas bitwy z Pożeraczem Światów, a następnie został z Ninja.

By dowiedzieć się, dokąd Ronin zabrał Pierwotny Rdzeń, Ninja połączyli dusze jego strażniczek zawarte w smoczych jajach ze swoimi Smokami Żywiołów.

Zdolności i cechy

SoR Dragon Eggs.PNG

Smocze jaja

Smoki potrafią ziać kulami swojego żywiołu, a także osiągnąć prędkość odpowiednią do przemieszczania się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Każdy dojrzewający smok zrzuca stare łuski zanim stanie się dorosły. W tym celu odlatuje na Wybrzeże Duchów, gdzie następuje przemiana.

Im głośniej smok ryczy, tym większy ma posłuch u innych.

Smocze jaja mają różne właściwości w zależności od żywiołu reprezentowanego przez smoka. Jaja smoków Ziemi są niezwykle ciężkie, smoków Błyskawic - naładowane energią elektryczną, smoków Ognia - parzą, a smoków Lodu - mrożą.

Znane smoki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki