Fandom

Wiki Lego Ninjago

Społeczeństwo

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja6 Udostępnij

Wierzenia

Wężonowie

Wężonowie uważali Pożeracza Światów za swojego boga i władcę. Oddawali mu cześć, jednak bali się go.

Od pierwszego świtu najstarsze węże znały klątwę Złotego Władcy - legendę, zgodnie z którą ten, kto posiądzie moc Pierwszego Mistrza powstanie i sprawi, że zgaśnie ostatnie słońce. Ponieważ nikt mu nie dorówna, jego mocy nie będzie końca. Rozpocznie niszczycielskie rządy, które zmienią oblicze świata i nie spocznie, dopóki każdy mężczyzna, kobieta i wąż nie stanie się jego niewolnikiem.

Sporty i konkursy

Wyścig Wojowników

Wyścig Wojowników jest najniebezpieczniejszym wyścigiem w Krainie Ninjago. Jest rozgrywany co roku. Jego trasa rozpoczyna się w Mieście Ninjago i biegnie przez Kanion Odłamków, Brzozowy Las oraz Morze Piasku kończąc się w Mieście Ninjago. W wyścigu może brać udział każdy. Zwycięzcy otrzymują nagrodę pieniężną.

Komunikacja

Języki

Większość mieszkańców Krainy Ninjago posługuje się tym samym językiem. Oprócz tego, istnieje zapomniany język, którym posługiwali się starożytni. Również Kamienni Wojownicy mówią innym starożytnym językiem.

Język używany przez mieszkańców Metalonii różni się od języka używanego w Ninjago.

Telewizja

W Nowym Mieście Ninjago znajduje się siedziba telewizji Ninjago TV, jedynej znanej telewizji w Krainie Ninjago. Jedyną znaną pracowniczką tej telewizji jest Pola Brodka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki