FANDOM

Statek Duchów
70732 City of Stiix Alt 7
Pojazd
Użytkownik(cy) Duchy, mieszkańcy Królestwa Chmur
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany (porzucony)

Statek Duchów to statek, którym dysponowały Duchy podczas wizyty w Królestwie Chmur. Więcej sztuk tego pojazdu, ale już nie opętanego, znajduje się właśnie w tym wymiarze.

Historia

Wiele statków jest widocznych w Królestwie Chmur, gdy unoszą się w powietrzu. Fenwick zabrał Ninja w podróż jedną z nich, a później Duchy dostały od niego własną łódź, którą opętały. Statak Duchów i jedna zwykła łódź wyleciały poza Królestwo Chmur. Ta druga, prowadzona przez Ninja rozbiła się, a ta przez Duchy przetrwała i została wykorzystana by dopłynąć do Grobowca Pierwszego Mistrza Spinjtzu. Tam została również porzucona.

Opis

Statek Duchów to łódź pozwalająca lewitować w Królestwie Chmur. W Krainie Ninjago można ją jednak wykorzystać do transportu bądź walki. Ostrze z przodu łodzi można wykorzystać jako taran. W formie zabawkowej ma cztery armaty, po dwie na jeden bok, ale ta funkcja nie została ukazana w serialu.

Zwykłe statki z Królestwa Chmur

Zwykłe statki były mniej zaawansowane od swojego opętanego odpowiednika. Nie miały świecących elementów, ani tarana z przodu pojazdu, ale podobnie jak Statek Duchów mogą lewitować w Królestwie Chmur. Odznaczają się jednak mniejszą wytrzymałością niż swój opętany odpowiednik.

Informacje o zestawie

Statek Duchów pojawił się w zestawie wydanym w drugiej połowie 2015 roku - 70732 Miasto Stiix.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki