FANDOM

Superszybki Motor
Golden Cycle
Pojazd
Użytkownik(cy) Lloyd
Funkcja(e) Transport
Status Zniszczony

Superszybki Motor był małym motocyklem stworzonym przez Lloyda podczas konfliktu z Nindroidami.

Historia

Lloyd stworzył pierwszy raz Superszybki Motor w Labiryncie Hiroshiego, kiedy Ninja Droidy zaatakowały go i jego ojca. Użył go do ucieczki przez dżunglę. Zatrzymał się przy klifu, gdzie zszedł z motoru, który po chwili zniknął.

Zielony Ninja kolejny raz użył Superszybkiego Motoru do zwiadu na Toksycznych Bagnach i Zamarzniętych Pustkowiach. Potem wykorzystał go by dostać się wraz z Ninja do Ouroboros.

Superszybki Motor został użyty ostatni raz, tuż po powrocie Ninja z wyprawy na kometę, na której znajdowały się Złote Bronie Spinjitzu. Kiedy Wojownicy Żywiołów spadali z nieba, Superszybki przechwycił Lloyda. Następnie Ninja, wraz z Garmadonem, Wu i Nyą przystąpili do szturmu na miasto-twierdzę, w której zamknął się Mroczny Władca pod postacią Złotego Mistrza. Lloyd z Colem i Jay starali się przedrzeć się wieżowcami tworzącymi gruby, zwarty mur. Udało im się to, lecz Superszybki Motor, podobnie jak inne pojazdy Ninja nie mógł uciec przed przyciąganiem Spinjtzu Overlorda. Lloyd uratował się, wyskakując z maszyny, która tuż po tym z impetem uderzyła o ziemię.

Opis

Superszybki Motor to dość mały pojazd o smukłych kształtach. Służył głównie do transportu w tym zwiadu i ucieczki. Nie posiadał żadnych specjalnych umiejętności bojowych.

Informacje o zestawie

Superszybki Motor pojawił się w zestawie 70722 Atak OverBorga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki