FANDOM

Tytanowy Smok
Titanium Dragon.PNG
Smok
Żywioł Lód
Partner Zane

Tytanowy Smok jest Smokiem Żywiołu Zane'a.

Biografia

Tytanowy Smok zaczął objawiać się w snach Zane'a wkrótce po jego uwięzieniu na wyspie Chena. Kiedy Zane w końcu zrozumiał, że nie jest Białym Ninja, lecz Tytanowym Ninja i tym samym przezwyciężył swój strach, był w stanie wezwać smoka. Po dołączeniu do pozostałych Mistrzów Żywiołów użył go, by wrócić do Ninjago i powstrzymać Kultystów.

Jakiś czas później Zane z pomocą Tytanowego Smoka dostał się do Kryptarium, a wkrótce wykorzystał go w pościgu za jedną z ciężarówek Chena, jednak gdy okazała pusta, Ninja Lodu ogarnął strach, a smok zniknął.

Po powrocie do swojego starego klasztoru, Ninja połączyli dusze strażniczek Pierwotnego Rdzenia zawarte w smoczych jajach ze swoimi Smokami Żywiołów, a następnie użyli ich, by dostać się na wyspę Chena.

Jakiś czas później Ninja wykorzystali swoje smoki, by złapać Zęborybę terroryzującą nadmorskie wioski. Później Zane wezwał Tytanowego Smoka, by pomóc wypromować herbaciarnię Wu, jednak smok zniknął, gdy Ninja nagle stracili moce.

Pewien czas później Wojownicy użyli Smoków Żywiołu by dostać się do szpitala, gdzie przebywał Lil' Nelson. Niedługo później Ninja Lodu użył swojego smoka by dostać się do ruin Klasztoru Spinjtzu.

Informacje o zestawie

Tytanowy Smok pojawił się w zestawie 70748 Tytanowy smok.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki