FANDOM

Wężonowy Głaz
Comic Serpentine Stone.PNG
Obiekt
Użytkownik(cy) Ninja
Wężowampiry
Lokalizacja(e) Perła Przeznaczenia
Funkcja(e) Zawiera historię Wężonów
Status Nieznany

Wężonowy Głaz był kamieniem, na którym zapisano jedną z wersji historii Wężonów.

Historia

Comic Serpentine Stone Destroyed.PNG

Głaz zniszczony przez błyskawicę

Wieki temu Wężonowy Głaz wyłonił się spod ziemi. Wyryto na nim jedną z wersji historii Wężonów. Natura zbuntowała się jednak przeciw tak mrocznej opowieści. Błyskawica roztrzaskała głaz na cztery fragmenty, które rozrzuciła po Krainie Ninjago.

Comic Serpentine Stone Fragment.PNG

Fragment kamienia

Jakiś czas po uwolnieniu Wężonów z grobowców, Sensei Wu wysłał swoich czterech Ninja na misję, której celem było odnalezienie czterech części kamienia. Kolejno Kai, Jay i Zane odnaleźli swoje fragmenty. Natomiast podczas próby zdobycia czwartej części Cole został złapany przez Wężowampiry i wraz z Lloydem zabrany do ich grobowca. Tam pozostali Ninja pomogli im się uwolnić, a Lloyd przekonał Fangtoma do oddania mu kamienia, który następnie Ninja wzięli na Perłę Przeznaczenia.

Właściwości

Cztery kamienie to mroczne i potężne przedmioty. W różnych środowiskach wykazują inne właściwości. W Krainie Ognia i Lodu fragment spowodował, że ognisko zamarzło, śnieg stał się gorący, a podłoże najpierw przemieniło się w ruchome piaski, a po chwili w skamielinę. W dżungli natomiast zyskał zdolność mówienia, a także przekształcił i kontrolował tamtejsze rośliny.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki