FANDOM

Wężowampiry
Fangpyre Tribe.PNG
Plemię
Siedziba/Baza Grobowiec Wężowampirów (dawniej)
Grobowiec Kamiennej Armii
Lider(zy) Fangtom
Status Aktywne
Cel Rządzić Krainą Ninjago (dawniej)
Sojusznicy Anakondowcy
Dusiciele
Hipnokobry
Jadozęby
Wrogowie Ninja (dawniej)
Kamienna Armia
Kultyści

Wężowampiry są jednym z plemion Wężonów.

Historia

W dawnych czasach plemię Wężowampirów władało Krainą Ninjago wraz z pozostałymi plemionami. W pewnym momencie plemię zostało zamknięte w grobowcu.

Zdolności i cechy

Wężowampiry mają długie, cienkie kły, którymi wstrzykują jad pojmanym ofiarom. Ukąszona osoba sama powoli przemienia się w Wężowampira. Jedyny ratunek to podać jej odtrutkę przechowywaną w Berle Wężowampirów albo sprawić, by jej serce zaczęło bić dużo szybciej. Pojazdy zaatakowane przez Wężowampiry natychmiast nabierają wężowych cech i stają się posłuszne dowódcy Wężowampirów.

Członkowie

Szkielet Wężowampira

Fangpyre Skeleton.png

Szkielet Wężowampira

Jeden z Wężowampirów żyjących przed latami Złotej Ery wieleset lat temu zmarł z nieznanych przyczyn. Jego pozostałości wykopali mieszkańcy jednej z wiosek. Nya omawiała na nich działanie jadu Wężowampirów i sposób na zatrzymanie jego działania bez stosowania antidotum. O kieł tego Wężowampira nadział się Jay, co spowodowało jego stopniową przemianę w wężową istotę.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wężowampiry

  • Żmijompir

    4 wiadomości
    • Bo osoby odpowiedzialne za polską wersję serialu nie potrafią się zdecydować jak tłumaczyć nazwy.
    • Nie żmijompir tylko żmijampir
  • Ogniokieł

    16 wiadomości
    • 94.240.40.100 napisał(a): Ludu! Czy coś co widać gołym okiem też według ciebie ma być potwierdzone?  Nie, ale pokrewieństwa mię...
    • Dobra, stop! Zamknijmy wątek. Ale proszę zrób jedno dla mnie. Zrób stronę Dareth, Wiatr lub Morro. Z tych trzech wybierz. Ja osobiś...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki