Fandom

Wiki Lego Ninjago

Władca Krainy Cieni

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Władca Krainy Cieni
Władca Krainy Cieni.png
Odcinek
Poprzedni
Nowi Mistrzowie Spinjitzu
Następny
Powrót do Świątyni Ognia

Władca Krainy Cieni jest ósmym odcinkiem serialu LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu.

Streszczenie

Cole otwiera drzwi do pokoju Senseia Wu pijącego herbatę. Ninja Ziemi zadaje pytanie, jak Lord Garmadon zdołał przejąć władzę w Podziemiach. Wu przywołuje swoje wspomnienia, w których Garmadon spada do Podziemi. Gdy ląduje na ziemi, wykrzykuje groźby w strony brata. W tym momencie pojawiają się Szkielety, które otaczają kręgiem złego syna Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Samukai z pogardą rozpoczyna rozmowę z Garmadonem, która kończy się walką. Brat Wu kilkakrotnie uderza Króla Podziemi, który pada na ziemię. Garmadon tworzy Spinjitzu, a Samukai zaczyna szybko obracać ostrza w dłoniach. Czteroręki Pan Podziemi trafia do wnętrza Spinjitzu, gdzie zostaje uderzony. Cios był tak silny, że Samukai obił się o najbliższą ścianę. Garmadon, który pochwycił ostrza wroga, skierował je w stronę leżącego przeciwnika. Samukai ostatecznie przegrał, a Garmadon założył jego hełm i stał się władcą Podziemi. Cole ponownie zadał pytanie, i wtedy Wu ocknął się z rozmyślań. Sensei Wu powiedział, że nie wiadomo, jak Garmadon doszedł do władzy, ale sądzi, że ustalili to przy filiżance herbaty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki