FANDOM

Wiertło
Earth Driller.jpg
Pojazd
Użytkownik(cy) Cole
Funkcja(e) Transport, walka
Status Nieznany (porzucony)

Wiertło to pojazd, który Cole wykorzystał do boju z Kamienną Armią, kiedy Mroczny Władca podarował Hełm Cieni Lordowi Garmadonowi.

Historia

Wiertło zostało stworzone przez Dr. Juliena podczas konfliktu Ninja z Kamienną Armią. W budowie pojazdu pomagali mu Lloyd i Nya. Kiedy prace nad machiną dobiegły końca przybiegli Ninja oświadczając, że znaleźli Świątynię Światła, odbili Sokoła, ale zostali nałapani przez całą armię. Nya i Dr. Julien podarowali więc wojownikom Wiertło z Ognistym Mechem w bagażniku. Ninja wykorzystali Wiertło by dostać się do góry gdzie jest położona Świątynia Światła, a następnie porzucili maszynę.

Ninja jednak odzyskali pojazd, gdyż kiedy Misako i Ninja ukradli Hełm Cieni, Nya w Wiertle ich uratowała. Niestety, pojazd się zaciął po wyjeździe na powierzchnię, jednak osobom, które były w środku niego udało się wydostać dzięki pomocy Lloyda. Następnie ponownie porzucili oni pojazd.

Opis

Wiertło jest pojazdem mogącym swobodnie podróżować i na lądzie i pod powierzchnią ziemi. Wszystko jest możliwe dzięki ogromnemu, złotemu wiertłu na przedzie pojazdu. Wiertło służy głównie do transportu i walki. Pojazd ma cztery koła, tylne koła są duże i potężne, a przednie małe. W kokpicie zmieści się aż sześć osób, w trzech rzędach po dwie osoby. Z tyłu pojazdu wystają dwa duże kolce. Bagażnik jest kompatybilny z Ognistym Mechem.

Informacje o zestawie

Wiertło pojawiło się w niedużym zestawie wydanym w pierwszej połowie 2013 roku - 70502 Wiertło Cole'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki