FANDOM

Wioska Jamanakai
Jamanakai Village.PNG
Lokalizacja
Region Kraina Ninjago
Mieszkańcy Ludzie

Wioska Jamanakai jest małą wioską w Krainie Ninjago.

Historia

W trakcie wojny wioska została zaatakowana przez grupę Wężonów, jednak zostali oni szybko przegnani przez Mistrzów Żywiołów. Następnie do osady wkroczyli Anakondowcami, którzy pokonali Mistrzów i przejęli wioskę.

Wiele lat później Ninja przybyli do wioski, gdy Nya poinformowała ich o powrocie Lorda Garmadona. W rzeczywistości był to tylko Lloyd Garmadon, który żądał słodyczy od mieszkańców. Ci jednak zaczęli odrzucać go warzywami, a Ninja zawiesili go na słupie.

Później Nya odwiedziła wioskę. Podczas jej pobytu w wiosce, wrócił Lloyd wraz z Hipnokobrami. Hipnokobry zahipnotyzowały mieszkańców, a Lloyd zaczął okradać wioskę ze słodyczy. Na miejsce przybyli Ninja, którzy zaczęli walczyć z Wężonami. Po przejęciu berła, Cole wbił je w fontannę, rozprzestrzeniając zawarte w berle antidotum.

Po uwolnieniu Pythora z grobowca przez Lloyda, razem dokonywali zemsty na tych, którzy skrzywdzili Lloyda. Dokonali kilku przestępstw w tej wiosce.

Kiedy czterech Ninja zaczęło szukać Srebrnych Ostrzy Kłów, rozwieszali plakaty w tej wiosce. Zane zauważył Sokoła i ruszył za nim jak w transie. Pozostali Ninja ruszyli za nim.

Ciekawostki

  • Według Lloyda, w Wiosce Jamanakai znajdują się najlepsze sklepy ze słodyczami w Krainie Ninjago.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki