FANDOM

Wisp
Lightning Dragon.jpg
Smok
Żywioł Błyskawice
Partner Jay
Pochodzenie Pływające Ruiny
Status Połączony

Wisp był Smokiem Błyskawic i strażnikiem Nunczako Błyskawic.

Biografia

Był jednym z czterech smoków wyznaczonych przez Wu do pilnowania Broni Spinjitzu. Smokowi Błyskawic przypadło pilnowane Nunczako Błyskawic w ruinach miasta w Pływających Ruinach.

Smok Błyskawic pojawił się, gdy Jay wziął Nunczako Błyskawic. Ninja udało się uciec przed smokiem. Później został wezwany przez Smoka Ognia. Jay próbował kilku rzeczy zanim udało mu się go oswoić. Dopiero urządzenie wzmacniające dźwięk przekonało smoka do współpracy. Razem smoki pomogły Ninja dostać się do Podziemi. Po powrocie Senseia Wu i Ninja z Mrocznej Fortecy Garmadona wszyscy wrócili do Ignacii. Cztery smoki pozostały z Ninja, by chronić Złote Bronie Spinjitzu. W pewnym momencie Jay nadał Smokowi Błyskawic imię Wisp.

Ninja ścigali się na swoich smokach o tytuł Smoczego Mistrza. Wyścig wygrał Cole, ale Kai powiedział, że następnego dnia nie wygra, mimo ustalenia, że zwycięzca będzie nosił tytuł przez miesiąc.

Jay popisywał się swoją jazdą na smoku, gdy Sensei Wu opowiadał Zane'owi o dniu, w którym Garmadon trafił do Podziemi.

Zdolności i cechy

Potrafił ziać kulami błyskawic i miał piorun na ogonie.. Tak jak reszta smoków mógł osiągnąć prędkość odpowiednią do przemieszczania się między Krainą Ninjago a Podziemiami.

Informacje o zestawie

2521 Lightning Dragon Battle Wisp.jpg

Smok Błyskawic w zestawie

Smok Błyskawic pojawił się w zestawie 2521 Walka Smoka Błyskawicy.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki