FANDOM

Woda
First Master of Water using Water.PNG
Maya kontroluje wodę
Żywioł
Mistrzowie Maya
Nya
Lar
Smoki Smok Wody

Woda jest jednym z żywiołów Krainy Ninjago.

Przykłady

  • Hydrokineza - tworzenie i kontrolowanie wody. Pozwala również władać wodą wewnątrz obiektów (takich jak butelki).
    • Wodne pułapki - użytkownik może korzystać z wody w celu łapania duchów w pułapki, ponieważ jest to jedyna znana rzecz, zdolna powstrzymać duchy, jak wyjaśnił Sensei Wu podczas treningu Nyi.
    • Generowanie deszczu - umożliwia wywołanie deszczu, jak zostało to użyte przez Nyę w odcinku Nawiedzona świątynia.
    • Budowanie wodnych tarcz - użytkownik może stworzyć tarczę z wody, aby chronić się (działa niezwykle skutecznie przeciwko duchom).
    • Hydrokinetyczny lot - użytkownik jest w stanie rozpędzić się w powietrzu przy użyciu wody.
    • Generowanie wodnych fal - pozwala użytkownikowi na stworzenie fali przez pchanie lub ciągnięcie dużej ilości wody.
    • Generowanie wodnych kul - użytkownik jest w stanie wygenerować sferę wody, a także utrzymać ją w powietrzu.
    • Generowanie trąby wodnej - użytkownik ma możliwość otoczenia się trąbą wodną do obrony lub ataku.
    • Tworzenie wirów wodnych - użytkownik może generować wiry w zbiornikach wodnych, które mogą być wykorzystane do ataku lub jako pułapki.
  • Tworzenie Smoka Żywiołu

Użytkownicy

Wszystkie z poniższych posiadają lub posiadały żywioł Wody lub wywodzące się z niego zdolności:

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Woda

  • Żywioły wody i lodu

    13 wiadomości
    • Lartament napisał(a): Golden Mech napisał(a):Wedóg wielu fanów Jay ma moce błyskawic i wiatru (Jay używał mocy wiatru w jednym odcin...
    • Golden Mech napisał(a):Wedóg wielu fanów Jay ma moce błyskawic i wiatru (Jay używał mocy wiatru w jednym odcinku) więc jeśli to pra...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki