Fandom

Wiki Lego Ninjago

Wojownicy-Duchy

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wojownicy-Duchy
Ghost Warriors.PNG
Armia
Siedziba/Baza Przeklęta Kraina
Lider(zy) Znakomitość
Status Nieznany
Cel Przekląć Krainę Ninjago i wszystkie równoległe do niej wymiary
Sojusznicy Fenwick
Wrogowie Ninja
Wu
Ronin

Wojownicy-Duchy są grupą duchów z Przeklętej Krainy podporządkowaną Znakomitości.

Historia

Wszystkie duchy trafiły kiedyś do Przeklętej Krainy, gdzie stały się sługami Znakomitości, która zamierzała przekląć wszystkie szesnaście wymiarów równoległych do Krainy Ninjago.

Kiedy Garmadon otworzył portal do Przeklętej Krainy, by pokonać Kultystów, Morro udało się przez niego wydostać i rozpocząć poszukiwania Kryształu Krainy mającego umożliwić realizację planu jego mistrzyni.

Dzięki skradzionej z muzeum Zbroi Sprzymierzeńców A'Zura Morro był w stanie sprowadzać inne duchy do pomocy w swojej misji. Jako pierwszego wezwał Wraytha, jednak został on szybko pokonany przez Ninja.

By przechwycić zwój Airjitzu z rąk Ronina, Mistrz Wiatru wezwał Łucznika Dusz. W sklepie najemnika wywiązała się walka z Ninja, więc Morro uwolnił kilku wojowników, jednak nie stanowili oni trudności dla wojowników żywiołów i Ronina uzbrojonych w Aeroostrza.

W celu odszyfrowania drugiego symbolu prowadzące do grobowca Pierwszego Mistrza Spinjitzu, Morro wezwał Banshę i Ghoultara. Wkrótce Zbroja Sprzymierzeńców została zniszczona przez Nyę, przez co Mistrz Wiatru miał do dyspozycji jedynie trzy duchy przez pozostałą część swojej misji.

Gdy Morro zdobył Kryształ Krainy i z jego pomocą otworzył portal do Przeklętej Krainy, duchy zaczęły masowo się z niej wydostawać i opanowywać Stiix. Kiedy Znakomitość przybyła do Ninjago duchy zaczęły ochraniać ją przed atakami. Po pierwszej próbie wrzucenia jej do morza przez Ninja, duchy przyłączyły do jej ciała budynki znajdujące się w wiosce, umożliwiając jej przemieszczanie się z pomocą swoich sług. Dzięki duchom mogła wtedy również wejść do morza bez żadnej szkody. Gdy Nya zalała Znakomitość falą, zarówno ona, znajdująca się w niej Przeklęta Kraina jak i służący jej Morro zostali zniszczeni. Nie wiadomo, co stało się z pozostałymi duchami po bitwie.

Zdolności i cechy

Duchy potrafią latać i przenikać przez ciała stałe (z wyjątkiem tych, wykonanych z Eterycznej Skały). Aby czegoś dotknąć, muszą się skoncentrować. Kontakt z wodą jest dla duchów niebezpieczny, gdyż powoduje ich rozpad (są jednak są w stanie zregenerować się w Przeklętej Krainie).

Głównym atutem duchów jest zdolność do opętania obiektu, mechanizmu, pojazdu lub żywej istoty, a przy tym również zmiany jego wyglądu. W przypadku opętania człowieka dusza ofiary może jednak walczyć o dominację nad ciałem, osłabiając kontrolującego ją ducha. Duch może wyparować, jeśli zbyt długo przebywa poza Przeklętą Krainą bez ciała.

Znani członkowie

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki