FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Stub-icon.png
Wróg publiczny numer jeden
Public Enemy Number One
Odcinek
Poprzedni
Niechęć
Następny
W niewoli

Wróg publiczny numer jeden jest sześćdziesiątym szóstym odcinkiem serialu LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu.

Streszczenie

Jay wchodzi do jednego z sklepów i próbuje kupić coś do jedzenia. W sklepie dostępny jest tylko automat z jedzeniem w którym są Ninja-Chipsy. Produktem zainteresował się Ninja Błyskawic, który próbował je wyciągnąć z automatu za pomocą błyskawic. Przy okazji słucha wywiadu z Komisarzem Policji w telewizji. Następnie ucieka z sklepu. Następnego dnia Ninja na Smokach Żywiołów przegrupowują się w starym Klasztorze Ninja.

W tym samym czasie w stolicy policjanci przesłuchują Misako. Ta nic nie mówi policjantom, a wręcz próbuje ich przekonać o niewinności Ninja. Kiedy jej się to nie udaje, funkcjonariusze wychodzą, a przychodzi Nadakhan. Dżin podstępem wyłudza od niej miejsce położenie Kryształu Krainy po czym porywa ją i więzi w Lampie Tyrrahn. Następnie policjanci zauważają jej zniknięcie, a chwilę później komisarz dowiaduje się o aktywności telefonu Kaia. Namierzają komórkę i ruszają po jej właściciela. Na miejscu okazuje się, że to była pułapka, a Ninja Ognia przykleił komórkę do szczura.

Zane i Lloyd wybierają się do Biblioteki Domu, gdzie Ninja Lodu przekazuje Zielonemu Ninja informacje o Lampie Tyrrahn. W tym momencie Nindroid zostaje zhakowany przez Ronina, który wcześniej zawarł umowę z komisarzem. Po chwili łapie także Lloyda. Niedługo później w R.E.X.IE goni Kaia i Nyi. Pościg kończy się złapaniem rodzeństwa. Potem wybiera się do Mega Potwornego Parku Rozrywki gdzie są Jay i Cole. Ninja tam dowiadują się, że Djin posiada umiejętność zmiennokształtności po czym zostają złapani przez najemnika.

W tym samym czasie Nadakhan znajduje Kryjówkę Ninja w Labiryncie Hiroshiego i kradnie z niej Kryształ Krainy. Następnie Ninja są dostarczeni komisarzowi, który każe ich zawieść autobusem więziennym do Kryptarium. Całemu zdarzeniu przypatruje się Nadakhan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki