FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Stub-icon.png
Wszystko i nic
Wszystko i nic
Odcinek
Poprzedni
Zielony Ninja
Następny
Przebudzenie Pożeracza Światów

Wszystko i nic jest dwudziestym pierwszym odcinkiem serialu LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu.

Streszczenie

Pythorowi udało się zdobyć wszystkie cztery Ostrza Kłów. Ninja postanawiają wykraść je wszystkie, podczas gdy Wężonowie świętują zwycięstwo. Lloyd zostaje z Garmadonem, a Ninja zakradają się do podziemnej siedziby węży. Dzięki odpowiedniemu treningowi, Ninja dają sobie radę z Wężonami, ale w końcu zostali złapani i zamknięci w klatce. Tymczasem Garmadon postanawia uciec. Lloyd wygania go z pokładu, gdyż jest zawiedziony zachowaniem ojca. Chłopak otrzymuje wiadomość, że Ninja są w tarapatach, zakłada strój Zielonego Ninja i rusza do kryjówki węży. Kai tymczasem, za pomocą kremu wydostaje się z klatki, ale Pythor zauważa go i zamyka z powrotem, dodatkowo, skuwając ręce. Na ratunek przybywa Zielony Ninja, lecz węże szybko dają sobie z nim radę. Nagle w kryjówce pojawia się Garmadon na czele armi Skulkinów. Ninja odzyskują  cztery Ostrza Kłów i świętują zwycięstwo. Na końcu jednak widzimy Pythora, który zakradł się na Perłę Przeznaczenia za pomocą swoich niewidzialnych zdolności i szykuje zemstę.

Opis

To jest opis pochodzący z wydania DVD. Nie należy go modyfikować.

Pokonując swoje ograniczenia - ninja zwiększają moc swoich broni. Poznajemy tożsamość Zielonego Ninja!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki